{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

HJÆLP, hunden vil ikke gå {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en dejlig lille blandingshund (Labrador og ruhåret hønsehund) på 6 måneder. Hun har altid været glad for at gå ture, men i den seneste tid er hun begyndt at trække sig væk. Hvis vi går så følger hun med en del af vejen, men pludselig kommer halen mellem benene, og hun begynder at pive og gå tilbage igen, så vil hun ikke længere. Jeg har prøvet at lokke med godbidder og leg men det hjælper ikke... Hvad kan det skyldes og hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP, hunden vil ikke gå
  • #1   9. jun 2009 Er hun tjekket for smerter? Hvis ikke ville jeg nok starte der

• #2   9. jun 2009 Hvis hun er glad den første stykke tid, så ville jeg også helt klart få undersøgt hende. Det er ikke fordi i går den samme rute hver gang og i kommer forbi et sted hvor det har sket noget skræmmende vel?

• #3   9. jun 2009 Hvis det er samme sted hun stopper, kunne det tyde på at hun har oplevet noget hun ikke kunne lide der. Så går i bare en anden vej.

Hvis hun generalt stopper alle steder efter et stykke tid, så ville jeg kontakte dyrlægen, for det kan være smærter i forbindelse med vokseværk eller andet.
    Hun er 6 mdr og hun vokser enormt meget nu.

• #4   9. jun 2009 har hun haft nogen dårlige oplevelser som har kunne gjort hende bange måske en hund der er kommet pisket ud fra en indkørelse?? eller andet??kunne i ikke prøve at gå en anden vej ?? eller virker hun til at hun måske har ondt?? kh sanne

• #5   9. jun 2009 Vi har gået forskellige veje, og sker alle gange... Men i har nok ret i det med smerter, det har jeg ikke lige selv haft som en tanke, for derhjemme spurter hun rundt i haven, der er der ikke noget... Vi bor ude på landet, og tæt på en maskinfabrik, der er en mærkelig luft i den retning hvor vi plejer at gå, tror i at det evt. kan være det? Jeg kan ikke komme i tanke om at der er sket noget på de strækninger, som har været ubehageligt... Nogen gange kunne det være rart at de kunne snakke de dejlige hunde smiley

• #6   9. jun 2009 Jamen lugten kan da sagtens spille en rolle. Hundenes lugtesans er jo trods alt en hel del bedre end vores...

• #7   9. jun 2009 Ellers kan vi evt prøve at gå sammen en dag Tina - hvis det ikk går over ?

• #8   10. jun 2009 Det kan vi godt ja... Men der er ikke noget i haven, men kan da prøve at tage Sofus med den vej, så Nova kan se at man godt kan gå der... smiley

Kommentér på:
HJÆLP, hunden vil ikke gå

Annonce