{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Alene hjemme i sommerhus? {{forumTopicSubject}}

Min mor er lige nu i fuld gang med at lege handyman, for Bassen har lavet ballade.

Vi er i sommerhus, og hun har ødelagt en dørkarm.

Vi var heroppe med hende i efteråret, og der var hun alene på "mit" værelse, og det voldte ingen problemer.
Det blev gjort efter bogen, og alt gik nemt.

Vi er også heroppe nu, og i tirsdags var vi ude at shoppe lidt, så der var hun alene på mit værelse i omkring 4.5 timer.
Det gik fuldstændig uden problemer, og hun sov bare.
Om onsdagen gik vi en god lang tur (omkring 5 km) og da vi kom hjem skulle vi lige skifte tøj og tisse af, for bagefter at besøge nogle venner.
Bassen blev lukket ind på mit værelse, på fuldstændig samme vilkår som dagen inden: vand, bamse, min seng og intet andet. Hverken taske eller andet der kan fristes til at bide i. Vi havde trukket gardinet til vinduet fra, ligesom dagen inden.

det skulle kun være et kort besøg, men vi endte med at være væk i omkring 5 timer.
Da vi kom hjem stod hun ikke i vinduet, og vi tænkte "neej, hun sover stadig, selvom vi kommer". Men det gjorde hun ikke.
Hun var i gang med at grave/bide sig ud. Havde hevet gulvtæppe af henne ved døren, og pillet den ene dørkarm i siden af.

Lokalet stank af lort, og vi troede hun havde skidt, men det havde hun ikke.
Da jeg gik ud med hende, havde hun virkelig dårlig mave..

Det var en rigtig skidt oplevelse, og det overraskede mig meget..

Spørgsmålet er så om det var en engangsforeteelse fordi hun havde det dårligt, og ikke ville lave indenfor, eller om vi nu er på røven??

Hun skal selvfølgelig ikke være meget alene heroppe, men vores gode venner har en lille puddel der ikke er interesseret i andre, så jeg ser helst at hun kan blive her..

Er der nogen der har prøvet noget lignende, og er det kun en engangsting??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme i sommerhus?
  • #1   5. jun 2009 Hvad med forsigtigt at prøve at lade hende være alene bare en time så I lige kan se?

• #2   5. jun 2009 Caroline,
    nu er vi lige ved at lappe, men ja det er vi nok nødt til.. Bare at gå ti minutter eller sådan..

Jeg synes bare det er underligt.
    Og hun havde ikke gjort det særlig længe, måske en halv time, for når det tager hende er hun super-destruktiv og kan virkelig bide meget i stykker på kort tid..

• #3   5. jun 2009 Ja det ville jeg da prøve ad ihvertfald... Hun er jo lige et år, så måske der lige kom lidt lømmel op i hende. Oda har også "hele tiden" (i den endnu korte tid jeg har haft hende hehe) kunne være alene og i går havde hun guhjælpemig gnavet hjørnet af min magasinholder den lille lømmel smiley

Har i øvrigt lige været inde og smide jer en høj smiley

• #4   5. jun 2009 Mange tak smiley

Jamen, det undrer mig bare, for hun er nem.
    Altså, derhjemme er hun kun i køkkenet når hun er alene.
    Hvis hun har for meget plads bliver hun kulret, æder et eller andet, og pisser.
    Men hvis hun er begrænset, går hun bare ind og lægger sig (helt uden at blive bedt om det) og slapper pænt af til jeg kommer hjem igen. Den første lyd jeg hører når jeg kommer hjem, er en hund der rejser sig og gaber.

Men min tanke var også lidt, at det måske skyldtes at hun havde dårlig mave? For hun havde virkelig gasset i hele rummet, og skulle hurtigt ud.
    Normalt hvis hun har dårlig mave, er hun meget ked af det, piver, vil ud, og hvis hun ikke når ud, er hun jordens mest ynkelige hund..

det vil bare være så ærgerligt hvis hun ikke kunne finde ud af det heroppe også..

• #5   5. jun 2009 Jeg krydser fingre for at det bare var en engangsforseelse og det kan det da sagtens være - min Oda har også lige haft dårlig mave og for en gangs skyld var jeg da helt sikker på når hun gerne ville ud smiley

• #6   5. jun 2009 Destruktive tegn kan sagtens komme fra en hund der er frustreret, skullet på toilettet osv...

Så gå ud fra det bare var en engangsforseelse, fra en hund der bare måtte på toilet smiley

• #7   5. jun 2009 hej min hund lasse langhåret gravhund er alene hjemme hver dag nogle dage kommer min mand hjem flere gange og hunden kommer selvfølgelig ud! men alligevel ødelægger han alt hvad han kan. igår skulle jeg over og handle i spar 5 min højest og jeg gemte lidt godbidder og da jeg kom tilbage havde han intet gjort og senere hentede jeg min søn ca 30 min var jeg væk der havde han heller intet gjort han fik selvføglelig masser af ros begge gange gange i dag var han så alene hjemme i ca 5 timer og havde kun bidt i tom papkasse i atomer! og tisset en gang!

• #8   5. jun 2009 så det hjælper måske med lidt tid ad gangen!

Kommentér på:
Alene hjemme i sommerhus?

Annonce