{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

graver ting ned {{forumTopicSubject}}

hej hundegalleri..

Har en dansk/svensk gårdhund på snart 10 år..

Idag begyndt hun at grave de ting ned hun fik som godbidder, kiks og sån.

det har hun aldrig gjort nogen sinde..

hvad kan det være ??

hun har altid mad og vand hun bare kan tage når hun har lyst..

og har kun set hunde gør det i film hehe

håber i kan hjælpe smiley

knuz bente

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  graver ting ned
  • #1   1. jun 2009 Ved da ikke hvorfor hun først er begyndt nu. Gizmo graver tit ben ned eller andet han lige synes skal gemmes eller modne eller hvad det nu er han gemmer det for smiley

• #2   1. jun 2009 Hun har netop fundet ud af, at hun er hund ? *GGG* sorry...ku ikk la vær´

• #3   1. jun 2009 Tjaaa.... min dansk svensk-blanding har gjort det siden hun var 8 uger gammel... men hvorfor i alverden din først er begyndt nu skal jeg ikke kunne sige...

Karla havde en periode som stor hvalo, hvor selv tørkost-pillerne skulle bregraves *lol* det er hun dog holdt op med... nu er det kun de ekstra lækre ting der bliver gravet ned...

• #4   1. jun 2009 Tjaaah, min på 1 ½ har gjort det længe.... Får han et stykke brød eller en godbidden, så ud i grusbunken og grave det b´ned...((o;
    Den anden på 1 år er lidt smart.... Hun spiser hvad hun har fået og så ud og grave den andens op.... Smart pige...*GG*

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #5   2. jun 2009 Min gamle Ridgeback hun skyndte sig ud og grave sit ned, derefter fjollede hun rundt til hun kunne stjæle en af de andres. Det lå hun så og guffede.

"Skatten" gemte hun til senere....

• #6   23. jun 2009 tak for svar, ja det kan jo være hun først nu har fundet ud af at hun er en hund hehe

Kommentér på:
graver ting ned

Annonce