{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Spor / træningsmakker søges {{forumTopicSubject}}

Vil nogen træne spor sammen med mig og Dess ?
Jeg har brug for et "spark bagi" for at komme afsted og få trænet... Og spor tæller pænt mange point i konkurrencer, så vi er nødt til det..
Når jeg først er kommet afsted træner jeg seriøst :o)
Jeg har gode arealer til det

Vi kan selvfølgelig også træne andre øvelser undervejs

Det er underordnet hvilket program du træner, og det vil være fint, hvis vi kan hjælpe hinanden med at lægge spor og komme med råd undervejs i træningen.

Jeg går hjemme pt. så i løbet af dagen vil passe mig rigtig godt.

Jeg har søgt før uden resultat, men giver aldrig op... Der må da være en der kan holde mig ud.. et eller andet sted :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spor / træningsmakker søges
  • #1   30. maj 2009 Jeg ville meget gerne, selvom jeg ikke er så pro endnu, men vi bor vist lige liiidt for langt fra hinanden smiley

• #2   30. maj 2009 Nå ja... En lille detalje :o)

8766 Nørre Snede

• #3   30. maj 2009 Jo da, hvis du kommer til Lolland;o) Jeg har en del sporarealer på Vestlolland..

• #4   30. maj 2009 Arg, hvor ærgeligt. Bor i Brøndby. Ville da ellers gerne ha været med dig på spor. Elsker at gå spor og Anubis er jo udtaget til SPH1 DM til oktober.

• #5   30. maj 2009 Føler bare jeg bor langt fra ALT.. Selv hundefolk er her "ingen" af i nærheden.
    Og pludselig har vi her en tudetråd.. Flot

Luca: Det er ikke så tit ( læs aldrig) vi komer på de kanter...

Det kunne have været fedt at træne med dig Lea.. Og tilykke med udtagelsen

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #6   30. maj 2009 Hmm øv øv jdet er lige for langt væk.

• #7   30. maj 2009 Kunne vild godt tænke mig at lære at gå spor med min lille Frida. Hun elsker at søge. Men jeg har desværre aldrig prøvet det sådan rigtig, kun alm. søge øvelser hjemme i vore skov. Jeg er total amatør. Hvor langt er der til Nørre Snede fra Varde? Har et lidt specielt job, så jeg arbejder 2 uger og holder 4 uger fri. Så jeg går også hjemme i lange perioder....

• #8   30. maj 2009 Lea,
    vi er nok på helt forskellige stadier, ellers ville jeg elske at gå spor med dig!

Bassen er en krudtugle, og lydighed er fint, men siger hende i længden ikke sååå meget..

Men hun ELSKER spor! Aldrig har hun lært en kommando så hurtigt som "søg finde". Ja, hvis vi er ude at gå, og jeg blot siger det lidt for sjov, har hun omgående snuden i jorden!.. det er virkelig et hit..

Men vi er laaaangt fra på et pro niveau..

Til træning går vi ommkring 50 m. med et par godbidder på sporet. Jeg lægger dog ikke godbidder.
    I når vi går selv, går vi kun omkring 100 meter.. Og jeg gør det forskellige steder, men har kun prøvet på græs..

men når vi er længere en dag, kunne det være smadderfedt!..

• #9   30. maj 2009 Nørre Snede til Varde er ca. 80 km....

• #10   30. maj 2009 Ja, det er jo ikke så galt endda. Har lige set dine videoklip. Tror mig og Frida er liiiige en tand bag jeres niveau. Du vil komme til at kede dig ved at lave spor øvelser sammen med os smiley

• #11   30. maj 2009 KN : Hmm okay.. Ja det er jo lidt sjovere hvis man er nogenlunde lige i niveau..

• #12   31. maj 2009 Bor desværre på sjælland! Træner ellers selv i A-klassen og går en del spor med min. Jeg er godtnok i Ebeltoft i uge 24 men det er på ferie med mig og hunden. det blir en fin mulighed for at træne spor og eftersøgning i et fremmede område:-)

• #13   1. jun 2009 jeg vil gerne mødes og gå spor engang imellem.

Altså, jeg er godt nok først lige rykket i b-klassen, men mine hunde går begge nogle ok spor efterhånden.

jeg bor uden for Horsens og pt. ikke selv nogle sporarealer til rådighed.

Kommentér på:
Spor / træningsmakker søges

Annonce