{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

til sverige? gøre klar til køretur? {{forumTopicSubject}}

heej hg..

Nu skal jeg i sommerhus med sara. Det ligger i sverige og jeg skal derover emd mine naboer og deres barnebarn.
Men vi skal først køre til århus og så tage færgen til sjælland. Kører til københavn og hente deres barnebarn.
Derfra kører vi direkte videre til nordlige spids af sverige.

Jeg vil gerne gøre Sara lidt træt så hun kan være rolig under turen. Hun er over hovedet ikke bange for at køre bil eller noget da hun gør det til hverdag men skal hun ikke aktives eller noget. ? og hvis hun skal hvordan?


p.s. vi går selføldig en tur med hende inden vi kører?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til sverige? gøre klar til køretur?
  • #1   26. maj 2009 god ferie, har du husket at få alle papirene i orden:-),

  • #2   26. maj 2009 Jeg ved ikke om i allerede er klar over det, hvis ikke så vil jeg bare lige gøre opmærksom på Sveriges meget strenge regler ang rabies vacc, og så skal i have givet ormekur lige inden afgang:o)

    Inden afgang, tror jeg jeg ville gå en god tur, evt lave lidt fodersøg og sådan med hende, og ellers ikke det store. Og så ellers bare tage nogen pauser under vejs hvor hunden kan få tisset, snust lidt osv.

    Det kan være det bare er mig dr er heldig, men Reiki falder rigtig godt til ro når vi kører langt. Han er glad for at være med i bilen, og har det med at falde i søvn på bagsædet:o)


  • #3   26. maj 2009 jeps.. alt er iorden. bare rolig. smiley

    ja tænkte nemlig også på sådan noget men hun gider nemlig ikke have sine godbidder om morgen? det er mega træls. og hun kan ikke lide tørkost så hun får barf. Men det kan man jo ikek lige smide ud så hun skal søge?


  • #4   26. maj 2009 Camilla -så gå en god tur og lad hende få et godt ben mens i pakker bilen e.l.

    Reiki bliver i hvert fald vældig afslappet af at ligge og gnave i ben (og er han i bur i bilen, så får han osse ofte lov at have det med der. Det synes han er hyggeligt).


  • #5   26. maj 2009 altså vi plejer også have sara i transport bur men da vi også skal have en barnestol med nu så er der desværre ikke plads. Men vi har så købt en sele til hende. Den er nærmest ligesom en menneske sele. Men sådan en kender du jo nok.

  • #6   26. maj 2009 jep -sådan en bruger reiki når han ikke er i bur:o)

    Men som sagt: jeg ville ikke gør et stort nummer ud af det. Bare sørge for at hunden self er luftet godt osv inden afgang, og så holde nogen pauser under vejs hvor der kan tisses og snuses og benene lige kan stækkes en gang


  • #7   26. maj 2009 tak for rådene... ANDRE BUD??

  • #8   26. maj 2009 Lad hende bruge næsen.. Det trætter så dejligt og virker afstressende.
    Fodersøg på græsset eller endnu bedre gå et spor


Kommentér på:
til sverige? gøre klar til køretur?

Annonce