949 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Så blev vores lille Nellie angrebet... Så blev vores lille Nellie angrebet...

For 6 gang er vores dejlige Nellie nu blevet angrebet, på den korte lille gåtur vi går hver morgen.
Nu er det nok, vi kan ikke overskue det mere, og flytter.
Det er så sårende at vores (kamphund) Nellie, skal mødes med så meget fjendlighed og had, som her. Westies, Labrador, blandinger, og sidst idag Beagles, med tilhørende pensionister, der med ro i stemmen, siger ja han/hun er lidt sær idag, hvorefter de stikker af.

Nu er det så vores hund der skal forbydes og bandlyses. Hvor det dog skær én dybt i hjertet, når man efterfølgene ser sin hund, kigge spørgene på én" hvad gør jeg forkert mor og far"
Næste gang dette sker, tager jeg sagen i egen hånd, for regler skal følges af alle, og så vidt jeg ved, afliver man "kamphunde" der angriber.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev vores lille Nellie angrebet...
  • #1   25. maj 2009 Gør lige som mig næste gang..

Hvis der kommer en hund løbende som jeg ikke er interesseret i skal hilse på min vovse, tager jeg hende mellem benene, snoren af hende og begynder at svinge den rundt som en helikopter..
    Når den anden hund kommer for tæt på så siger det smæk !

Du får herre meget ballade af ejeren, men hvad fanden,, Du kan jo ikke gøre for at den anden hund er så dum at den går ind i snoren..

Mine gamle naboer HADEDE mig smiley

Men igen.. Så kan de få deres køtere i snor..

Er de evt i snor og ejerne vildt gerne vil ha din hund skal hilse, så råber du bare at din hund er syg.. Nøj det er skægt at se folk få deres hunde væk smiley
    Den virker HVER gang.. Og som regl også på løse hunde smiley

• #2   25. maj 2009 kan sagtens forstå dig. Alfred er lige blevet bidt af en labrador her til aften. Det er bare så træls når det sker. Er så bange for at hans sind bliver ødelagt

• #3   25. maj 2009 Hvor er det synd for jeres hund. Men det er som om, at når det er "kamphunden" der er ofret, så er holdningen mange gange, enten at så kan de se hvordan det er! Eller, nåå ja, men det er jo bare en lille hund, der har bidt......

• #4   25. maj 2009 jeg synes du skal gøre noget nu. meld dem.

• #5   25. maj 2009 Ha ha Mulle. Den har jeg aldrig hørt før, men fed ide

• #6   25. maj 2009 Er din hund ok?
    For at der skal ske noget med den anden hund, kræver det jo, at du anmelder det.

• #7   25. maj 2009 Ja det giver ingen mening med de regler...
    Men lige pt er det bare de racer der skal i lyset... Og folk æder det råt.

• #8   25. maj 2009 Forresten.. Det skal lige tilføjes..

En eneste gang spurgte en kvinde hvad min hund fejlede (Efter hun havde råbt og skreget på sin hund for at få den på plads) og underligt nok sagde jeg bare at min vovse har damp..
    Det tog ikke damen 10 sekunder at slippe sin hund igen, og så var hun ellers pisse ligeglad..

Den næste gang jeg mødte hende råbte jeg at Tinka havde fået Skab.. Puha.. Skab får også folk til at hive deres hunde til sig smiley

• #9   25. maj 2009 Der er da næsten heller ikke noget der er mere respektløst, end at skide på andre, og lade hunden rende hen til dem, uden i det mindste at spørge.

Personligt går jeg i panik, når en stor hund kommer farende mod mig, og for den sags skyld mod hunden.
    En ting er at jeg alt for tit har set min barndomshund blive angrebet af SAMME hund, på denne måde..
    En anden er, at jeg gentagne gange også er blevet væltet af hunde da jeg var barn, som kom i høj fart og sprang op.

• #10   25. maj 2009 Min jack russell han er to gange blevet angrebet, den ene gang en stor labrador, og anden gang en golden retrieverblanding.
    Jeg kan også finde på at sige min hund er syg enten med kennelhoste eller lopper. Så kommer de løse hunde i snor og bliver hevet væk

• #11   25. maj 2009 Når jeg går med en hvalp, så tager jeg den op med det samme når der kommer en løs hund!
    Går jeg med en voksen hund som jeg ikke kan bære i dette tilfælde, stiller jeg mig foran hunden, så den løse hund ikke kan komme til den, bare lige sådan. - Og jeg ville ikke tøve med at sparke ud efter den, hvis den skulle vise agressiv adfærd. For vores hunde skal satme ikke ha ødelagt sind, og blive agressive også!

Så kan folk sku holde deres hunde i snor.

• #12   25. maj 2009
    Mulle:
    at slå en hund hvis hensigt man ikke kender på den måde du beskriver der syntes jeg er en stærkt overdrevet reaktion....

• #13   25. maj 2009 kasper N

Er hunden ikke fjentlig kommer den ikke nær..
    Og jeg har ALDRIG slået en hund.. Som regl er ejerne meget meget hurtige til at få deres kørtere til sig..

Og sagt lige ud af posen; Jeg vil til hver en tid slå, bide eller sparke hvis jeg føler mig truet.. Eller hvis jeg føler min hund er truet..

Det er mig eller den... !

• #14   25. maj 2009 Mulle, er ikke helt enig i din udtalelse med at den ikke kommer nær hvis den ikke er fjendtlig..

Men ellers er jeg ret enig, mht beskyttelse

• #15   25. maj 2009 Pia N * Får Sammy hjem i næste uge<3 *

heh.. Så har jeg kun mødt kloge hunde smiley
    Ingen af dem er kommet for tæt på når jeg svinger snoren.

Jeg er ikke interesseret i at gøre andre fortræd og dyr mindst af alt. Men når der kommer en maskine løbende med kæften fuld af spidser, så beskytter jeg.. Og jeg er pisse ligeglad med om det er en gd, chi,kat eller en vaskebjørn. De kan alle lave skade på mig og min hund. (Yep.. Min mindste hund er blevet angrebet af en kat... Virkelig angrebet.. Det var så jeg måtte tage ham på nakken og løbe.. Katte er herre farlige smiley )

• #16   26. maj 2009 Jeg har kun haft hund i små to år og hold da fast hvor jeg hurtigt fandt ud af at meget meget få fatter at man ikke gider have deres store eller lille hund rendende efter ens egen hund der er i snor!

Det er SÅ belastende at meget få ikke fatter at når jeg TYDELIGT viser at jeg ikke ønsker min hund skal hilse ved at tage hende helt ind til mig i KORT snor, fatter de færreste det sjældent.... hmmmm den med at den er syg med kennelhoste er en god ide smiley den må afprøves...... "hæ hæ hæ "

Håber din hund er ok, ellers må du op på barrikaderne næste gang og tale højt til både hund og ejer hvis en skulle komme for tæt på næste gang! smiley

• #17   26. maj 2009 næste gang de blæser det med kamp hunde op i en online avis, burde vi poste til denne forum, og er faldet over flere lignende sager her på hunde galleri. så kan de da se at det ikke kun er "kamphunde" der kan gå til angreb på andre dyr /:

• #18   26. maj 2009 safira: NEJ til MUNDKURV! JA til hundekørekort! !

Heh.. Den der; "min hund gør ikke noget" har jeg også prøvet før.. Nøj hvor gjorde det ondt at blive bidt i benet,,

Når folk råber sådan til mig råber jeg gerne tilbage: "Nej, men det gør min !! " Det er også en go måde at få folk til at kalde på deres..

• #19   26. maj 2009 forfærdeligt jeg oplever det samme med mange små hunde, det ville kræve for meget plads at skrive alle de racer som vi har problemer med her. hvis en af mine hunde blir overfaldet ender det så bare med at jeg, flytte hunden med benet uden den kommer noget til, men i kan tro en ejer reagere og går amok, men de stopper som regl og går når jeg er færdig med at fortælle dem at det er dem der er galt på den og tro mig de går langt udenom nu så det virker smiley folk hvor jeg bor der har muskel hunde (her er dog ikke mange) har faktisk styr på dem, der er kun 2 som der er lidt problemer med. så det er alle hunde der er problemer med hvis ejeren ikke ved hvad de har med at gøre om den er stor eller lille har ingen betydning hvis i spør mig.

• #20   26. maj 2009 hvis man slår andre folks hunde med sin snor, er man sku en kold skid, det er for det første ulovligt.. (jov din handling er bevidst, og dermed dyremishandling) for det andet, viser man bare sin hund man skal være aggresiv overfor hunde der kommer imod en..

• #21   26. maj 2009 Den dag en hund, af en anden race end muskelhund, flår og dræber en lille hund skal vi nok høre om det.
    Det kræver dog at nogen kontakter EB og melder personen.
    Og come on folkens, ingen har skrevet at det kun er muskelhunde der bider. Forskellen er bare, at deres bid er noget mere voldsomt end de fleste andre racers.

• #22   27. maj 2009 Heine O

Det er på ingen måde ulovligt. Det er selvforsvar !
    Vil du heller bides end at forsvare dig ?

Min hund ved til hver en tid at jeg beskytter hende.. Det blir hun ikke agrasiv af..

Og hvem er det der mishandler hunden; Ejeren som ikke har styr på sit kræ, som tillader at den kommer nær på en som står og svinger hysterisk med sin snor, eller den anden som forsvare sig selv og sin hund ?

Jeg ville gøre præcist det samme i menneskernes verden. Hvis jeg er ude og gå med min lille niece og der kommer en mand farende over mod os som jeg ikke kan se er ven eller fjende, så tager jeg mine forholds regler. Jeg krammer sammen om min meget tunge skuldertaske (Der er ALTID en stor bog i) og jeg er klar til at slå hvis det blir nødvendig. Det er mig eller ham...

Kommentér på:
Så blev vores lille Nellie angrebet...

Annonce