{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

så blev det vores tur:-(( {{forumTopicSubject}}

ja til at miste en af vores babyer....vores buller var med de andre ude og lege på marken som så mange gange før,,da jeg går over for at hente dem ind ser jeg ham ligge på gulvet med fråde ud af mund og næse..han er gået helt i kramper....jeg får ham ind og unger og ham ud i bilen ringer til dyrlæge undervejs skal 13 km for at komme til den der har vagten.....han kramper hele vejen og dte er så grimt at se på,,,begge unger græder og skriger og jeg kører som død og helvede,,,en eller anden billist leger med mig og bremser så jeg ikke kan komme forbi,,grrr,,hvor jeg ruller vindue ned og skriger af ham.

Vi kommer til dyrlæge og hun står parat giver ham noget for at stoppe kramperne ,,dte virker lynhurtigt men han er helt væk,,,trækker vejret men har ingen refelkser....vi taler om hvordan han plejer at være og jeg har flere gange haft svært ved at vække ham når han sover,,,det kunne tyde på elepsi,,hun fortæller at det starter med små anfald som man måske ikke engang ser,,,,jeg vælger at lade ham få fred,,,han blev kun 3 år vores gizmo..buller bølle ja kært barn har mange navne,,,R.I.P vores lille skat!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev det vores tur:-((
Kommentér på:
så blev det vores tur:-((

Annonce