233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ferie - hva' med hunden?? Ferie - hva' med hunden??

Min kæreste og jeg overvejer at ta' på en tougers ferie her til sommmer, det eneste "problem" er bare, hvad vi gør med lille Anton?
Omkring juni/juli er han knap et år gammel, men vi er bare i tvivl om, hvorvidt det er forsvarligt at tage fra ham i hele to uger?
Hvad synes I derude?
Og har nogle evt. forslag til gode kenneler er det også meget kærkomment!

Håber I har tid og lyst til at hjælpe de nye hundejere :0)
Mvh Rasmus & Malene...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie - hva' med hunden??
  • #3   16. feb 2006 Svigerfamilien skal med på ferien, og mine forældre har aldrig haft hund selv, så jeg vil helst overlade ansvaret til nogle lidt mere garvede ;0)

• #4   16. feb 2006 vi skal også ud og rejse til sommer og derhar vi heldigvis mine svigerforældre som er så forelsket i deres lille "barnebarn" griner så de er der med det samme..
    bare vi skal ud og handle så vil de gerne have ham det er rimelig dejligt men vil helst have zimba med smiley

• #5   16. feb 2006 Michael- vil i osse passe mine når vi skal på ferie????

Ej, min kære bror har forelsket sig i mine hunde så der bliver de passet hvis de ikke skal med...

• #6   16. feb 2006 Okay----- så opdrager i dem mens de er der *ssss*

• #7   16. feb 2006 hvis vi skal vekk hvor hundene ikke kan komme med , får vi nogen mennesker vi stoler på til at bo hjemme hos os. så hundene er på trygg plads. jeg ville aldrig have min hunde på kennel, en plads de ikke kender og mennesker de ikke kender, det synes jeg er synd.har sett de luksus hotell til hunde, men nei det vil jeg ikke tilbyde mine hunde,de skal ikke smides til fremmede mennesker. så det bedste stnes jeg er at man tar de med eller får noget at bo hjemme til hunden!

• #8   17. feb 2006 Kender I ikke nogen der kan passe jeres hund imens? Det ville være hvis den bliver passet i sine egne vante omgivelser, altså i jeres hjem. Fyld fryser og køleskab op med lækkerier, køb nogle gode DVD'er og tilbyd så en ven/veninde at bo i jeres hjem i de to uger ;o)

Linda

• #9   17. feb 2006 Michael P: 1000 tak for tilbuddet, men ja, der er desværre lidt for langt fra Nordjylland til København. men hvor var det bare sødt af dig at spørge! :0)

Jeg skrev vist tidligere, om I kendte til nogle gode og anerkendte kenneler, jeg mente selvfølgelig pensionater!

Heidi Pitt: Jeg vil da helst overlade ham til mine forældre, men for det første synes jeg det er meget at bede dem om, og for det andet vil jeg gerne have at vedkommende, der skal tage sig af ham i så lang tid har bare lidt kendskab til hunde på forhånd :0)

Kommentér på:
Ferie - hva' med hunden??

Annonce