{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

hunde ferie {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige bestilt ferie i 10 dage til vores hund, mens vi er i Frankrig, et rigtig godt sted, gode udendørsarealer og alt er bare i orden, og alligevel frygter jeg det bare.

Hvordan skal jeg undvære min lille hund i 10 dage, ved hun vil få det som blommen i et æg, men alligevel:)

Er det bare mig der er pjattet eller hva? Er der andre der kender den følelser?
Min største frygt er om hun vil kende mig efter 10 dage, og selvfølgelig vil hun det, det ved jeg jo godt:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde ferie
  • #1   28. feb 2011 Self vil hun kunne kende dig -så hurtigt glemmer de trods alt ikke de kære hunde;o)

Self er det noget andet for hunden at skulle bo i hundegård og ikke inde i huset som den er vandt til, men hvis det er et godt sted du har fundet, hvor hundene ikke bare "passer sig selv", skulle det nu ikke give problemer:o)

• #2   28. feb 2011 Uha den følelse kender jeg alt for godt. Og det er på trods af, at det altid er mine svigerforældre, som passer ved ferie, det er ikke engang en hundepension smiley

• #3   28. feb 2011 Godt at høre det ikke kun er mig der er pjattet:)

Ejeren af hundepension er hjemme hele dagen og tager dem med på gå ture plus de har en stor hundegård hvor de heller end gerne må være, så det er jo perfekte betingelser:):)

• #4   28. feb 2011 Jeg er så pjattet at jeg tager ikke på ferie før jeg kan have hunden med eller jeg kan få nogen som har samme "standard" iht hundehold som mig selv der kan passe den. Så pivet er jeg. Måske burde jeg slappe lidt af men det klarer jeg bare ikke......

Kommentér på:
hunde ferie

Annonce