{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

min hund føler sig total svigtet ! {{forumTopicSubject}}

min hund og mig er meget tæt knyttet , han er dog blevet lidt mere ulydig , hvilket han aldrig har døjet med heller ikke i lømmel alderen så det først nu kan tør løs rive sig lidt , men problemet er han simpelthen føler sig så svigtet når jeg køre uden ham , også selvom han har været ude ovs , og han ved godt at det ikke er hver gang han kommer med , men så lægger han sig foran døren og så lige ud og tisse her hjemme ved de gamle og så sidder han elleres og nedstirre biler for at se om det mors bil der kommer hjem , det selvfølgelig rigtig synd for ham og jeg får dårlig samvittighed over at køre (jeg ynker ham dog ikke ) men hvad kan jeg gøre ved det ? min mor siger han ligner en der ved at lægge sig til at dø , og hun siger at jeg også gør alt for at styrke vores bånd , men jeg syns da jeg gør som mange andre hundeejere snakker med ham og nusser og i skoven ovs alle de ting han er dog lidt forkælet men han er jo også mors hund ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund føler sig total svigtet !
  • #1   24. maj 2009 slet ingen der har samme problem ?

• #2   24. maj 2009 ork jo ... jeg har da sådan en ... dyrlægen siger det er sket fordi vi var for meget sammen da jeg fik ham...
    Jeg nænner ikke at han har det så dårligt når jeg går, så min mor passer ham når jeg er på job osv. men alligevel nede ved hende, render han fra dør til dør for at lede....
    så jo, tror jeg ved hvad du mener ...

• #3   24. maj 2009 årh det så hårdt ! måske vi er også meget tæt knyttet da lucky er meget usikker på fremmede det går dog bedre men det jo mig der har trænet ovs og så min kæreste men han er her kun i weekender men der han også lidt nede når han køre ..jeg vil bare syns det synd hvis jeg begynder at trække mig væk fra ham.

• #4   24. maj 2009 jeg har opgivet at gøre nico til "hund" han er som et barn og er altid med eller bliver passet... det skal ikke misforstås, jeg pamper ham ikke, og han er opdraget som hund, men lige det med at undvære "moar" det duer bare ikke... vi har endda prøvet lykkepiller - det gør vi ikke igen , så heller en "underlig" hund...
    Jeg tror ikke vi kan skubbe dem væk, det vil det ihvertfald ikke blive bedre af ....

• #5   24. maj 2009 jeg tror også lucky går psykisk ned så , men jeg også bange for hvis vi får børn om han vil blive skør af ikke at kunne lægge helt oven på mig og nærmest sidde oven i mig når han ser sit snit til det det går jo ikke han maser og sådan med en lille en

• #6   24. maj 2009 jeg har børn, eneste problem om det er at nicos flok mentalitet er meget stærk, og derfor går han lidt i selvsving hvis en af ungerne forsvinder (læs - går ud og leger )
    Så farer han op i vinduet og ud til døren, men det går da, så længe jeg er her....
    Men han har aldrig gjort dem noget, men de var her så også før ham ....

nå , vil smutte for i aften, men kikker i morgen smiley
    Måske andre har noget at sige ....

• #7   24. maj 2009 det ser ikke ud til at der andre der lige kender til de smiley ..

• #8   24. maj 2009 jeg vil helt klart prøve igen igen og lære ham at mor kommer igen , men der kun når han ved jeg ikke skal i skole eller de ting jeg plejer han opføre sig sådan hvis han ved at jeg skal i skole så sover han bare

• #9   25. maj 2009 Du skal i gang med selvstændighedsøvelser. Dette hjalp på min vov i hvert tilfælde ...

Kommentér på:
min hund føler sig total svigtet !

Annonce