{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Babett er blevet skadet!!! {{forumTopicSubject}}

I dag til træning, blev Babett skadet.
Vi skulle lige lave et spring, som vi har gjort 1000 gange før,

Vi står ca. mellem en ½ - 1 m. fra springbrædtet som er 150 cm høj. Klaterespring.

Babett for kommando, fremad spring,, og jeg løber om på den anden side, og stiller mig ca. 2 m. fra nedløbsrampen.

Babett kommer over, og kommer også ned på plads, og her kaster jeg så bolden, som belønning.

Babett løber efter bolden, men kun på 3 ben, højre bagben er trukket op under bugen, men hun siger ikke noget. Hverken piver eller hylder..

Shit tænker jeg, og kommender Babett i dæk.
Nu skal jeg undesøge hvor meget hun er kommet tilskade, om det er en forstrækning, et slag, en forstuening, eller om det er brækket.

Jeg undersøger Babett, føler og strækker bagbenet ud til yderkanterne, for at se om der er nogle forandringer, men det er der ikke, og hun giver ikke en lyd fra sig eller trækket benet til sig.

Jeg sender hende et stykke frem, for at se om haltningen har fortaget sig, men jeg er lidt utilfreds med hendes gang, så nu står den på ro og hvile, de næste par dage. Og ingen træning.

Nu skal jeg til dyrlægen på tirsdag den 26. – så må vi se hvad dyrlægen finder ud af, håber ikke hun finder noget, der ikke skal være der. Men nu må vi se.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babett er blevet skadet!!!
Kommentér på:
Babett er blevet skadet!!!

Annonce