Er lige blevet {{forumTopicSubject}}
Ringet op af min dyrlæge, som fortale mig, at hun har tillad sig, at anbefale mig og Babett,, til den børnehave, og om det gjorde noget...
- nej det er da OK..
-Børnehavne vil kontakte dig, så jeg ringer til dem og siger, at det er Ok..
-Ja, gør du bare det.
Børnehaven riger:
Da de i denne månede har emnet om hunde, vil de godt have en politihund ud på besøg i børnehavn, men det havde politiet ikke tid til..
Så børnehavnen kontaktede så min dyrlæge, og satte dyrlægen ind i sagen, og derfor ringede min dyrlæge så til mig..
Børnehavne satte mig ind i hvad de havde tænkt sig, og jeg fortale lidt om hvad jeg og Babett vil lave, så aftalen er kommet i hus..
Så nu er der en hel børnehave der bliver glad når de for at vide, at der kommer en "politihund"...
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Nå men det er da super af dig at du har sagt ja til det
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.069
Tror da osse det er noget af en anderledes oplevelse for børnene. En del af dem har jo nok hunde derhjemme, men sådan besøg af en "rigtig" politihund er jo noget helt andet end lille Fido derhjemme:o)
Så skal i vise lidt af det i kan eller hvad?
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Vi aftale at de skal se lidt rundering, feltsøg, og lydighed, samt lidt om hvorfor man bruger politihunden.
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
Der var også en politihund p åvores skole idag
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 884
I dag var jeg ude at gå med min "pelsbold" og pludselig kommer der et vuggestue barn på tur løbende i mod os. Heldigvis så de voksne det, og fik barnet stoppet, men hvis jeg nu havde haft en hund der ikke kunne lide små børn, og jeg ikke havde været opmærksom på barnet, kunne det være gået gruligt galt.
Det er fint at du vil tage dig tiden til det - god fornøjelse!
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 506
Er lige blevet