776 visninger
|
Oprettet:
hund med alenehjemme problemer {{forumTopicSubject}}
hejsa. landet ligger sådan at kenzo ikke kan være alene hjemme uden at han piver og gør i hele opgangen osv, vi har fået klager over det.
vi har prøvet en masse forskellige ting for at prøve at hjælpe ham af med den angst. men lige lidt hjælper det,
vi er ved at være ved vejs ende men tænk på om det ville hjælpe ved at få en hund mere så han ikke var alene.
tror i det vil hjælpe med en hund mere?
hilsen mikkel.. tinas kæreste
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 74
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Ellers start forfra med at lære jeres hund at være alene hjemme igen, anskaf jer en DAP og skynd jer igang med at lære hunden at være alene.
apr 2007
men kenzo er jo vant til at der er 1 hund mere hele tiden for da jeg boede hjemme med ham havde mine forældre en anden hund, og der er ikke noget når de er 2 lige meget om han er os en ven der har en hund så kan de osse være alene uden der er noget.
men hvis en hund til ikke hjælper har i så nogen andre ider til hva man kan gøre så han måske kunne lærer det
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
apr 2007
sagen er det at.
jeg i 2006 fik en kronisk sygdom. og læge sage at jeg finde en hobby eller noget der kunne holde mig igang fysisk uden det blev for hårdt så jeg fandt ud af jeg ville ha en hund og gå til hunde træning. for mine forælders hund var blevet for gamle til det. og tænkt at den gamle hund kunne opdrætte lidt på kenzo.
men kenzo har så boet med mig og mine forælder og den gamle 'hund som døde i 2007.
men problemet er da jeg var hjemme gåene i ca 1½år så og det er først her for 4måender siden vi flyttet sammen mig og kæresten.
så han er vant til der er en anden hund osv. men vi har prøvet det meste. musik. og går ud og går ind igen med flere mins mellem rum hvergang men lige lidt hjælper det.
så i de 2½år vi har haft ham nu har han altid været sammen med nogen hund eller menesker
nov 2007
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 77
Kh L
apr 2007
hund med alenehjemme problemer