1.445 visninger
|
Oprettet:
katte i haven = Mega træls.. {{forumTopicSubject}}
Der render 2 katte rundt i vores have hver eneste dag.. både om dagen og om natten.. den ene er sort og den anden er hvid.. men det er så træls for de sidder udenfor vores dør ind til stuen..
så hver gang vores hunde ser kattede gøer de jo og gerne vil ud.. de kan også finde på det om natten for vi har en lampe udenfor som tænder automatisk..
men jeg har prøvet på at logge kattene hen tiil mig for at se om de har et halsbånd.. men kan desværre ike få kattene hen til mig..
Men jeg er så godt træt af det nu at jeg ikk ved hvad jeg kan gøre??
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.015
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 187
Nu har jeg selv katte, men de kommer ikke ud, da jeg ved mange ikke vil have dem i deres have og lign.
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.992
Så skal ejerne nok holde deres katte hjemme...... for det er ikke spor sjovt at få et par GRØNNE katte ind og rende rundt i hele huset og dryppe grønne pletter alle vegne.
Det gjorde jeg med naboens 2 katte... ( de påstod det ikke var deres katte , der kom og sked i min have )
Jeg så aldrig kattene i min have mere... :O)
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 726
nov 2008
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
jeg tør vædde en 5er på...du ikke vil ku ramme...*G*
...men kattene forstår ofte budskabet ,,ss
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Når i så ser kattene sidde der og godte sig så fyrer i bare op for vandet. Sådan en hardcore skylle burde afskrække selv den mest stædige kat
Har selv 2 katte, men ser jeg en sjælden gang imellem en fremmed kat forvilde sig ind i vores lukkede have eller lukkede gård så lukker jeg Laura ud efter den med det samme..
Det har jeg ingen skrupler over.
Skal ikke ha' fremmede katte ind hos os..
Men ville godtnok glo noget hvis mine katte kom hjem og var grønne
jun 2007
jul 2007
aug 2007
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.220
jun 2007
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jul 2007
Nu er det jo nok ikke fordi vi ikke kan lide katte , vi skriver det her...... men fordi vi ikke vil have kattene skider i vores have... og fordi folk skal holde deres katte på egen matrikel..... ligesom man skal holde sine hunde på egen matrikel.....:O)
Og hvis du vil have beviser på , vi GODT kan lide katte... så kik på alle mine lækre katte her.... alle samlet på eet billede....
(link fjernet)
Og de er aldrig i andre folks haver....:O)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
jun 2007
Det tager de ikke skade af ..
Og jeg har selv valgt at lukke dem ud og er derfor bare glad for at folk vælger disse blide metoder istedet for at indfange dem eller det der var meget værre !
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Men ja ellers virker hjortetakssalt, man skal så bare sørge for at hunden ikke kan komme til det, for det stinker...
jul 2007
Men så ka' den lære det..... ka' den...... :O)
apr 2006
..og havde det været en hund... jeg ikke fandt skulle befinde sig i min have...og som jeg ikke ville turde gå ud til... havde jeg nok også forsøgt mig med vand!
så neeej,,,jeg tror nu ikke din opfarenhed og forargelse.. er den generelle holdning til situationen..ss
Jeg har sågar opfordrert min nabo til at gøre detsamme mod vores frække Fritz kat... hellere det...end han finder pølserne på naboens grill meget intrasante..og tar en chance!... (vores kat er ikke så klog)loool
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Hvorfor i alverden hegner man ikke sin have forsvarligt ind, så kattene ikke kan komme på ens matrikkel.
aug 2007
nov 2005
jul 2007
Ajjjjj.... nu må jeg sgu grine lidt......... skulle VI hegne vores have ind... så fremmede katte ikke kan komme ind i haven.
Er du klar over hvad katte kan komme op over.... rundt om...ind i.... osv..... og jeg vil fand** ikke sætte et " LÅG " af hegn op over hele min have , for kattene ikke kan hoppe over.... Ajjj ved du nu hvad.
Og hvad med de stakkels mennesker , der har f.eks 4000 km2 grund med høje træer.... skal de også sætte " LÅG " på deres have..... *LOOOOL*
nov 2005
(link fjernet)
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
jun 2007
For ikke at tale om at man skulle bruge mange tusinde kroner på projektet som ville blive umådeligt grimt og fængselsagtigt..
Pga en lille skodkat eller to der ikke kan forstå en hentydning..
Bare softgun dem for min skyld, det er jo ikke sådan at folk har stået og pumpet softgunnen i en time og derefter rammer katten på 30 cm afstand...
Alt dette siger jeg som værende katteejer. Jeg er bare ikke så fimset overfor mine katte. De er ikke lavet af glas og kan sagtens klare et sprøjt vand og at ha' en hund i hælene.
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 165 Svar: 873
apr 2006
(link fjernet)
dec 2007
ja den med sprøjtepistiol med grøn frugtfarve lyder som en god ide..
vi har haft nabo'en hund sendt afsted for at forskrække kattene..
Men det hjælper desværre ikke..
men tør ikke med vores egen for de hopper over hegnet og efter katten..
Lille-my: nu er det jo ikk sådan at hunde sætter sig op på ens bil og laver ridser over det hele(det er bare sur røv) der sys jeg at der er forskel på hund og kat..
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
hvorfor kan katte-ejere ikke forstå reglen om at katte skal holdes på egen matrikkel?????
Og det er altså et helt oprigtigt nysgerrigt spørgsmål.
Jeg kunne aldrig finde på at gøre skade på katten eller tage imod nogle af de "kreative foreslag" der er, det er jo ikke kattens skyld at ejeren ikke løfte sit ansvar som katte-ejer.
Men de skider i haven, så hundene ruller sig og kan finde på at æde det....
hvilket også er smittebærende...
de jager fuglene væk, som jeg prøver at vende mine hunde til er der, for jeg holder meget af fugle i haven.
De vader på min bil så der kommer mærker.
Det samme med havemøbler m.m.
Jeg synes det er smadder smadder irriterende og bare ikke ok!!!
hvordan det så kan lade sig gøre i praksis at holde katten på egen matrikkel?
1) man har indekat
2) man betaler sig fra at indhegne så katten bliver
3) man bor således at katten kan gå løs men uden at komme ind til naboer (gårde f.eks.)
jun 2007
Min hankat købte jeg i tidernes morgen på 'Inges Kattehjem' og han havde også noget af en historie bag sig...
Men det korte af det lange var at han var blevet fundet i en skov med 2 hagl i låret...
Så ja jeg er stadig glad for at folk påtænker at bruge metoder som vand med frugtfarve i og hundeløb i haven, fremfor at skyde og forgifte dem !
jan 2008
I ved hvor generende det er for andre...
hvorfor?
jan 2008
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
jeg bor i lejlighed og har indekatte. De ville aldrig kunne klare at være ude.
men hos mine forældre, har vi to udekatte. Og jeg kunne ikke forestille mig andet.
Den ældste er en tilløber jeg fandt da jeg var ti år. I starten fodrede vi hende bare.. Jeg fik dog lovning på at jeg måtte beholde hende, hvis hun blev sommeren over. Hun var mest i haven, men fik lov at kigge ind om dagen, når terrassedøren alligevel stod åben. Senere fik hun lov at være inde hele dage. Men sove udenfor. Til sidst blev det efterår, og hun fik lov at blive inde om natten..
Det var naturligt at hun strejfede lidt, da hun var udenfor. Så det tænkte vi aldrig over. Og min far kommer også fra landet, og har altid været vant til at katte strejfede.
Hun strejfer dog ikke mere, men bliver lige omkring huset. Hun forlader stort set aldrig mine forældres matrikel.
Den anden kat var en jeg fik for nogle år siden.. Efter et halvt års tid stod det dog klart at hun ikke egnede sig som indekat, så hun flyttede hjem til mine forældre.
Og hun strejfer! Hun kan være væk i flere timer, og man kan ikke altid bare kalde, som man kan på den anden.
Og igen, det er bare naturligt.
De bor så også i et område hvor de fleste har katte, og de render rundt i hinandens haver.. Vi ved alle godt at den hvide og røde bor i nr. 9, og nr 15 har vist lige fået en sort en
Hvis de blev påbudt at holde kattene indenfor, ville de nok aflive den gamle og finde et nyt hjem til den unge.
jan 2008
Anja i dit eksempel handler det om indekatte, det har jeg naturligvis intet problem med.
Og om dine forældres katte som åbenbart er velkommen af alle i kvarteret...
men det er jo langt fra sådan det er alle steder...
som man kan læse her i tråden, og jeg tror det er den generelle holdning i samfundet, så er det altså trælst med de der katte...
så jeg er stadig ikke blevet klogere, hvordan man som katte-ejer kan forsvare det som man godt ved foregår??
Og det er endda flinke, logisk tænkene og som regel empatiske menensker som jar disse katte, men lige på det punkt vælger katte-ejere altså totalt at lukke af og ignorere frustrationen fra deres medmennesker.
Jeg forstår som sagt stadig ikke.
dec 2008
hmm.. Da vi i sin tid fik den første kat, var vi de eneste i kvarteret.. naboerne havde hunde.. Vores eneste nabo havde også fodret den, men ellers var der ingen interesse i katte i området.
Vi tænkte bare aldrig over at holde den inde. Eller over at nogle kunne være generet af den? Så det tror jeg heller ikke særlig mange mennesker tænker over?
Det eneste jeg kan forestille mig kan irritere ved katte, er når de vader på bilen og laver mærker..
jeg husker tydeligt i min barndom, at der var vildkatter overalt! De stjal legehuset og dele af haven til deres unger, og de sked overalt på græsset. Man kunne ikke gå i bare tæer.
Nu, hvor der bor minimum 5-6 katte som JEG kender (og jeg bor der ikke) og vader i haven, oplever jeg aldrig kattelorte og andet irriterende. Dem lægger de pænt i buskene og andre steder..
dec 2007
apr 2008
jan 2008
Men jeg kan altså heller ikke forstå hvorfor du sætter mig i en situation hvor jeg er tvunget til at jage din kat væk for at have min plæne og ejendele for mig selv??
Hvorfor skal jeg bikse med at kaste vand og alt muligt fordi du ikke overholder loven?
Jeg forstår det altså ikke!
jan 2008
Hmmm.... jeg synes bare der bliver råbt højt SÅ meget over det.
Og hvad vil man som katte-ejer så gøre hvis man finder ud af at ens kat er til gene?? Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke der ville ske en skid... katte-ejeren ville jo stadig lade katten løbe ude... den kan jo ikke pludselig blive indekat...
ergo bliver det en bevidst handling at genere nogen i nabolaget...
håber det gav mening det jeg skrev.
dec 2007
dec 2008
det tror jeg simpelthen ikke de ved nej. Jo herinde er alle åbenbart klar over det, men i dagligdagen hører jeg sjældent om katteplager?
Og jeg har heller aldrig oplevet en nabo eller andre som beklagede sig.
ja, enten bliver det en bevidst handling, eller også må katten vel lade livet, eller man må bygge et gevaldigt hegn..
jan 2008
Hvor mange efterlysninger er der ikke af katte? Det er jo helt vildt!!!
Og hvor mange fundne katte er der ikke?? Det er jo lige så vildt. Se DB.
Og hvor ofte ser man desværre ikke en udplattet kat på vejen??
Jeg ville da ALDRIG lade min hund strejfe...
hvordan har I nerver til det??
Og jeg synes bestemt antallet af efterlysninger og fremlysninger taler deres tydlige sprog... så jo, der er mange... alt for mange eksempler.
apr 2008
nov 2008
apr 2008
dec 2008
der er jeg uenig! Hvis kattene ikke har kendt andet, ville de slet ikke kunne begå sig udenfor, eller vide hvordan de skulle reagere på noget som helst.
Mine to katte elsker at fange insekter og sidder altid og forsøger at jage fuglene på altanen. Men det instink ændrer ikke på at de aldrig har været udenfor, og ikke ville kunne håndtere det. Den store verden kan være rimelig skræmmende..
jun 2007
Og så havde min hunkat aldrig været 1 sekund udenfor før hun var 5 år og vi flyttede i rækkehus..
Først blev de i vores have ( indhegnet med 90 cm trådnet sat helt op til en tæt hæk ) men efter en måneds tid regnede de ud at det var muligt at komme ud på den anden side.
Så jeg begyndte at gå ture med dem. Havde min hankat i snor for stolede ikke helt på at han ikke løb ad helvedes til. Min hunkatten følger altid mig så hun gik bare ved siden af..
Efter et par dage fik de lov at gå selv og de kunne med det samme sagtens finde ud af hvordan verden fungerede .
jun 2007
jan 2008
Giver det dig slet ikke stof til eftertanke i forhold til det kvarter du bor i og hvordan katten er til gene?
Kan du slet ikke se det fra mit synspunkt??
Hvordan retfærdiggøre du at fordi du mener din kat har instinkter, så skal den være til gene for mig?
Min bedste veninde har indekatte (pt. 6 styks fordi hun har killinger der endnu ikke er afsatte). De bliver motiveret og stimuleret i forhold til instinkter indenfor. De har et rækkehus i 2-plan, på det øverste plan har de en altan på ca 6 kvm, denne er hegnet helt ind, og så kan kattene komme derud.
Men de gider ikke... de vil hellere lege indenfor.
Jeg synes sammenligningen med hunden er helt rammende...
så må du jo netop træne katten og motivere og stimulere den indenfor og så tage snor på den som du gør med en hund... flexline...
Jeg synes kun det skal være katte som bor et sted hvor der er langt til den nærmeste nabo (gård m.m.) som skal have lov til at løbe frit...
hvis I ikke vil have indekatte, eller tage de nødvendige foranstaltninger, så lad være med at have kat.
nov 2005
Så er der ALLE de andre, som i den grad generer os...kravler ind af vinduer og åbne døre - skider i haven - hvæser af Sakki...i vores have vel at mærke ! Render rundt og generer husfreden om natten....driller Sakki ved at rende rundt og glo ind af vinduerne og hyler i forårsbrunst i haven...jager fuglene væk, som jeg har lært min hund hører til og dem ska han la være i fred !
Fortryder bitterligt, at jeg har stemt JA til kattehold i vores lille boligforening...øv bøv....troede i min naivitet, at folk tog hensyn til hinanden, såvel som vi hundeejere fx ikke lader hunden stå at gø i haven !
dec 2008
så er det jeg spørger om den havde været ude før? F.eks som lille killing inden du fik den? Og hvad med moderen.
Mine nuværende katte har aldrig været udenfor, og det havde deres mor heller ikke..
Og lige disse to ville sket ikke kunne begå sig! Jeg har godt hørt om at vænne indekatte til ude og omvendt, men de her to ville jeg meget nødigt skulle gøre til det..
nov 2005
jun 2007
Hun kom fra en Berner Sennen kennel og var vokset op i stuen med 5 Berner Sennen og adskellige katte som alle selvfølgelig kom udenfor
Men hende og hendes 5 kuldsøskende var aldrig ude.
Hun var også meget lille i starten da jeg lod døren til haven stå åben, og ville kun være ude når jeg sad derude..
Men det gik hurtigt med at vænne sig til det hele
dec 2007
jul 2007
Det er sgu da noget underligt noget at fyre af.
Man behøver ikke ligefrem at skade katten.... det er for mig dyremishandling.... og skal meldes....... man kan da tage andre midler i brug..... b.la. ganske alm. vand.
jul 2007
nov 2008
det er meget muligt du mener det er noget underligt noget men hvis jeg ikke kender ejeren af katten så er det jo ikke nemt at kræve erstatning til ny lakering af katten vel, så vil fanme være sikker på aldrig at se bæstet igen. hvis nu min hund angreb katten så ville den jo være den store slyngel og skulle aflives på stedet, men når katten render rundt og hærger er det ok eller hvad??? hvis det er din holdning er du sgu langt ude i hampen vil jeg mene... men jeg er jo også dyrplager ikke sandt så who gives a flying fuck hva jeg mener
jul 2007
Tjaa..... nu kan jeg se , du ikke har læst hvad jeg har skrevet her i tråden...... men ok.
Men det er stadig uacceptabelt at man vil skade et dyr..... uanset hvilket dyr det er........ og jeg er ligeglad med om du synes jeg er " langt ude i hampen "..... og jeg synes stadig det er dyremishandling at skade katten, og dyremishandling skal straffes....... Basta... Slut
nov 2005
De gange vi har haft katte inden døre har jeg haft et værre hyr med at holde hund og kat fra hinanden...så ingen kom til skade !
Ligeledes har jeg valgt IKKE at bruge Sakki til at jage dem væk....så vidt det nu kan la sig gøre. Ønsker ikke at udvikle hans jagtinstinkt...har rigeligt i hyrdeinstinktet.
Udenfor...haha..gir en middag hvis du ka fange dem...havde du tænkt dig, jeg sku sætte fælder op ? Helt urimeligt efter min overbevisning.
En hund har vi nu aldrig haft i haven med mindre den var velkommen / inviteret....katte er til gengæld et DAGLIGT problem....ka du se forskellen ?
Ps. Da vores have er megalille, ønsker jeg nu heller ikke KÆMPEfugle her...forsøger bl.a. at holde skader, måger og duer lidt på afstand, så de små fugle ka være i fred....de laver heller ikk så store klatter på vinduer og tarassemøblement *G*
apr 2006
sikke et sprog!
Og sikke dog..dette emne kan få folk op i det røde felt... !!!
Det sandelig godt vi tar den her på HG... og ikke KG! ...
*LoooooL*
No name; vi har prøvet det der med at få fat i en kat vi godt kunne se ikke lige var hjemvandt udenfor... det var ski ikke nemt-!
..en kats natur er jo tit at flygte fra noget der er ukendt.. og den ikke er sikker på...
Jeg vil STADIG mene..det mest humane man kan gøre for at få katten væk,, fra sin grund.. eller ejendom..må være at smide vand efter den!
hvilket min nabo .. bestemt også har grønt lys til at gøre mod min kat!
Og så der lige alle de naboer.. hvor børnene syntes det sjovt at gi en kat de ser .. mad! ..
..det heller ikke fedt som katte ejer,,, man har en kat der spiser ude hver dag! .. lool
ej,,,det nu bare skrevet for at dreje jeres MEGET krakilske holdning lidt hen til det mere homeristiske!! ..
(men det blir nok også (mis)forstået! .*G*
nov 2008
jan 2008
Og jeg er enig med Sus: Hvordan skal man fange dem og efter man har fanget dem hvad så?
Jeg kan da i hvert fald bruge jed ved ikke hvor lang tid på så at fange de første 5 katte her i området, og så skal jeg til dr. dyr med dem alle for at få dem chippet? Og hvordan tror du så ejerne af kattene ville kigge på mig når jeg ville have de skulle betale regningen fra dr. dyr fordi jeg bringer deres kat? Som jo bare er en udekat.
Hvis normen var, at folk havde indekatte eller i det mindste kunne holde katten på deres matrikkel, så ville jeg gerne prøve at fange en kat der skulle forvilde sig ind på vores grund, fordi chancen for at det er en bortløben kat ville være stor.
Men med de odds jeg har for at det bare er frit-gående katte der får lov til at passe dem selv og gøre hvad de vil, ja så skal jeg ikke til at spilde gud ved hvor lang tid på at prøve at fange alle de katte.
At du ser strejfende hunde, synes jeg bestemt heller ikke er ok fra hudnejerens side! Men at prøve at tage fokus væk fra den generelle opfattelse som altså er i samfundet; nemlig at katte de går ude og de går hvor det passer dem, til eksempler på hunde der strejfer, det synes jeg ikke er det samme.
Vi kan da ikke komme udenom, at holdningen til katte er noget anderledes end hunde. Holdningen er mere gammeldags: Katte er selvstændige og skal ikke holdes inde, men have lov til at være udenfor.
Jeg synes dette syn på katte skal ændres. Både for kattenes skyld men også for dem som kattene er til gene for.
Jeg har efterhånden skrevet mange gange, at jeg IKKE er tilhænger af at jage kattene væk på alle mulige kreative måder.
Jeg tror nu heller ikke at folk herinde, det er i hvert fald ikke tilfældet med mig, hidser sig op over én enkelt kat som meget sjældent krydser haven...
det handler altså om katte som stort set dagligt opholder sig på ens grund og er til gene.
aug 2007
Hunde kommer der ingen af i haven, de kan ikke komme ind, eller jo hvis de gider at hoppe og hegn og hæk. Løse hunde jeg møder på ture osv for snor på og bliver afleveret ved hjemmet, politi eller internat.
nov 2005
Netop Miss FC....de katte der render her er decideret udekatte....og ser iøvrigt sunde og velnærede ud.
De befinder sig i buskads og i haverne rundt omkring...og det ser ikke ud til, at alle blir lukket ind til natten på denne årstid.
No Name....du ska være velkommen....her er vist til ugers arbejde og forestiller mig snilt, at du så ka starte forfra....og sagde du dusør ? Det gir jeg gerne, men tror næppe ejerne af disse udekatte gir andet end et smøret grin, hvis du sku være så heldig, at få fat på en af de mange...og at de er mærkede er jo så også nødvendigt....
Ps. Har talt med mine genboer for de har jo selvsagt samme problem og ingen ved, hvor de kommer fra....kun en del gætterier, som jeg ikke ka bruge til noget....
nov 2005
nov 2005
nov 2005
jan 2008
Det er åbenbart et lige så hot tema som muskelhunde er her. GGG
apr 2006
Jeg ville ha troet hovederne havde rullet..for mange a disse udsagn der er kommet til udtryk her! LooL... hvis dette var fundet sted derinde..s
Men de er noget mere mådholdende på KG .. end vi er herinde.. syntes jeg....
ak ak.. kattefolk..og hundefolk.. (guved hvor jeg høre til) ? *S*
jan 2008
hørte det i forbindelse med alt det der påstyr om HA'er, svineri i forum, anarki osv osv...
men aner det ikke selv, for er ikke på KG.
Det er bare hvad jeg har hørt.
apr 2006
Jeg finder dem meget hjælpsomme.. og der er en god tone indbyrdes..trods forskellig synsvinkel...
Det mere HAerne... de kan godt være lidt stride.. og .. hmm.. ska vi kalde det.. en smugle snæversynet... i forhold til tonen her på HG...
apr 2006
Så har jeg måske bare været heldig... for jeg kan ikke finde noget dårligt at sige om KG s brugere.. ss
apr 2006
..du gir vel igen...eller går til højere instandser med det ik...
Den gode tone..TRODS vores forskellighed MÅ kunne beherskes,,så det ikke ender i gruppemobning..og fnidder mails til hinanden! ss
apr 2006
du har vist været igennem trædemøllen hva!
mht. HAerne. på KG.. dem har jeg nu så heller ikke det store til overs for...
Det er et helt andet "land" at komme til..end her ..med de HAer der er på HG.. de da trods alt lydhør overfor hvad man siger...ss
Så alt i alt,,,ER der jo nok noget om "kattefolk" ..og "hundefolk" ..gg.. de ER forskellige... på godt ..og ondt...ss
apr 2006
apr 2006
apr 2006
katte i haven = Mega træls..