21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
jeg er ond... {{forumTopicSubject}}
I hvert fald hvis du spørger Bassehunden..
Hun kunne tilgive mig for at aflevere hende hos dylle, og først hente hende flere timer efter, hvor hun var blevet dopet helt op og skåret i..
Hun kunne tilgive mig for at hun ikke bare måtte rende rundt i mine forældres have som hun plejer..
Hun kunne tilgive mig for at jeg plager hende og er skideirriterende i dag..
MEN! Hun er satme ikke glad for at jeg har givet hende kraven på!! Pyyyhaaa da...
Jeg tænkte at hun måtte hellere have den på i dag, for tør ikke lade hende være alene med adgang til såret. Og ville også gerne have hun har den på i nat, den første nat.. Guuuud, hvor hun ikke gider den..
Hun nægtede at bevæge sig, og ville ikke engang rykke hovedet.. Jeg måtte pænt bære hende ud i bilen...
Det lykkedes mig at få hende til at gå, hvis jeg giver hende snor på, og hiver i den, så jeg tvinger hovedet opaf.. Men hvis hun rammer noget, stopper hun prompte! Og skal have at vide hvornår det er okay igen...
og kattene aner ikke hvad fanden det er jeg har slæbt hjem
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 248
Hun ville ikke rokke sig ud af stedet.
Snakkede med dyrlægen og fik en bodystocking til hende istedet.
Mocca var lykkelig, for der var ingen generende skærm og jeg var lykkelig, for jeg skulle ikke bære hende rundt.
Men du skriver ikke hvor såret er, så ved ikke om det kan lade sig gøre med en bodystocking til din hund.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
hun har fået fjernet motoren..
og ja, hun ligner en lommelygte! Jeg har taget billeder af hende..
Tumling,
jeg tror snart hun løber ud af døren, og styrter ind til naboen i håb om at de vil frelse hende
Lige nu kredser en kat omkring hende, mens den ligner jeg ved ikke hvad.. Underligt at de ikke kender hende på lugten
dec 2008
en bodystocking er en god ide.. Jeg har også købt en til børn, som jeg ville bruge, men kan ikke finde den.
Jeg skal arbejde 4 timer i morgen aften (som jeg prøver at bytte væk) men ellers er jeg hjemme hele ugen, så det er kun hvis jeg lige skal ud at handle hun har brug for den..
Og så synes jeg hun skal have den her den første nat, så hun ikke slikker i såret mens jeg sover..
Det er på bugen..
okt 2007
Tror nok det er fordi hun stadig lugter af dr dyr
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
En mulighed hvis hun skal bruge skærm længe
okt 2007
dec 2008
hun har en lang hals, så jeg tror sådan en er spild af penge.. Men det er også kun ganske lidt hun skal bruge kraven..
I nat, og hvis jeg lige skal ud at handle.. Ellers slipper hun for den, for hun forstår godt når jeg siger nej..
Zandra,
den er klar. Hun forstår bare ikke hvad det er for noget.. Og så slæber hun hovedet, fremfor at løfte det, så den rører ting og så stopper hun.. Det hjælper hvis jeg bare giver hende snor på, så jeg kan hjælpe med at løfte hovedet lidt..
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Du behøver ikke at købe halsringen, du kan få lov at låne/leje den ved de fleste dyrlæger :O)
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
dec 2008
præcis..
Mine katte har også altid vænnet sig hurtigt til kraven.
Den første gik kun baglæns, til jeg lærte hende andet. Nr to gik konstant ind i væggene, og stoppede derefter helt op.. De to sidste var i fuld galop så snart bedøvelsen gik væk..
Hun har det allerede bedre med den, hvis hun bare får snor på så jeg kan hjælpe hende med at løfte den lidt..
Men hun skal som sagt kun bruge den i nat, og så hvis hun lige skal være alene lidt.. Jeg syntes bare det var bedst hun fik den på allerede i dag, så hun kunne vænne sig til den..
Det går bedre, og nu har jeg lige givet hende lidt smertestillende at sove på..
Vi er krøbet i seng, og hun ligger på sin vante plads
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.392
Katten tog selv sin af i samme øjeblik hun vågnede efter bedøvelsen og Kias tog jeg af inden hun kom ind i bilen. Hun kunne ikke engang rejse sine ører med skærmen på og hun rørte heller ikke forbindingen i de 1. mange dage ...
Turde ikke at give hende skærm på når hun var alene fordi jeg var bange for at hun ville hænge fast (den er jo fastgjort til halsbåndet) ...
dec 2008
jeg tror jeg vil prøve med en t-shirt..
Hun har vænnet sig til skærmen til en vis grad. Hvis jeg har hende i snoren, går det bare tju-hej derudaf! Men uden snor, glemmer hun at løfte hovedet, og støder ind i en hel del..
dec 2008
Jeg vil ikke sige hun elsker den, men den er helt sikkert bedre end kraven..
og hun ser måske bare fornærmet ud, fordi der ikke skal meget til at fornærme hende
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.392
dec 2008
værsgo! http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/album.php?aid=110356&id=719837587&ref=mf
OBS! Der er også billeder af såret
jeg er ond...