{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp: knurre når en møder folk
  • #1   12. maj 2009 Pernille: Jeg ville få tjekket hunden for smerter... Min Freja har gjort det samme, og vi har nu brugt i nærheden af 2 år på at konstatere, at hun faktisk ikke kunne tåle lagermider (allergi) og havde en skævhed i bækkenet... Efter vi er skiftet til råfodring og vapper har været til kiropraktor er alle tegn på aggression væk.... :o)

Grunden til, at det har taget så længe er, at skævheden ikke har kunnet ses på røntgen, så et besøg hos kiropraktor kunne også være en idé...

• #2   12. maj 2009 Det kan også være hundens måde at sige; "Back off makker, jeg skal lige se dig an."

Lad være med at presse hunden til at være imødekommende men accpetér at den måske liiige skal se folk an. Vores Max knurrer også og trækker sig, hvis folk vil hilse på ham. Hvis de derimod bare ignorerer ham og lader HAM ta initiativet, så er der INGEN problemer!!! ;o)

Det kan OGSÅ være jeg-passer-på-mine-mennekser-agtigt. Alderen taget i betragtning kunne det være meget muligt. At den er kastreret har ivist ikke den helt store betydning i dén forbindelse...

• #3   12. maj 2009 okay tak for svaren smiley

Kommentér på:
hjælp: knurre når en møder folk

Annonce