394 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Renlighed Renlighed

Har lige et enkelt spørgsmål..

Vi har en dejlig fransk bulldog fra d. 26 januar. Vi hentede ham d. 30 marts og har siden da haft stor glæde af ham, men.. I påsken var vi ved dyrlæge da han havde fået kennelhoste. Han fik så pencelin i 10 dage og blev frisk igen. Dagen efter vi havde fået ham vaccineret for 2. gang startede hans hoste igen.. Vi måtte så til dyrlæge igen og nu er han så blevet godt forkølet og får pencelin i 8 dage. Før alt dette startede, gik det fremad mht. at blive renlig, men nu går det den anden vej.. Hele dagen indtil sen eftermiddag/aften er han stort set renlig, men så starter det ellers.. Han kan tisse 15 forskellige steder på en halv time. Også selvom vi render ned med ham, hver gang han ligner en der skal tisse, eller han lige har tisset. Mit spørgsmål er om dette er normalt? Det fortsætter hele aftenen, indtil vi går i seng og det er virkelig mange gange, han kan nå at tisse. Han bliver luftet længe og tit. Men kan tisse i lejligheden 2 sekunder efter.. Han har fået pencelin mod blærebetændelse, da dyrlægen mente det evt. ku være det.. Men dengang var det slet ikke så slemt.

Vi er virkelig ved at gå ud af vores gode skind smiley Ved godt hvalpe tisser meget, men jeg synes det her er for meget. Tager jeg fejl eller?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed
  • #1   10. maj 2009 Ja jeg er ikke ekspert men det lyder meget voldsomt - jeg ville da rådføre mig med dyrlægen igen. Ja og jeg brokker mig over at min hvalp tisser inde 1 gang om dagen smiley

• #2   10. maj 2009 Har også overvejet det kraftigt. Vi har bare ikke lavet andet end at rende til dyrlæge med ham, siden vik fik ham smiley

• #3   10. maj 2009 Det skal lige tilføjes, at når han er alene hjemme i 7-8 timer tisser han sjældent. Og sker det, er det max 1-2 gange. Uanset hvornår på dagen det er. Og han er fuldstlndig renlig om natten. Meget underligt.

• #4   10. maj 2009 Ej det er da også voldsomt som I har været uheldige I stakler... Men ville nok gøre det alligevel - omend ikke andet så ring og tal med dem, det virker jo lidt vildt med al det tisseri. Hvalpe kan jo godt få lidt tilbagegang med renligheden undervejs, måske al hans sygdom har været medvirkende til det, men det lyder stadig som om der er noget galt. Er han ellers med tavle osv?

• #5   10. maj 2009 Ok, med min Oda er det det samme, når hun er alene hjemme tisser hun måske en gang og hele natten er der intet og alligevel tisser hun mens jeg er hjemme selvom jeg synes jeg går meget ned med hende - men det er dog kun 1, maks 2 gange pr. dag - det jeres lille mand har gang i lyder voldsomt synes jeg. Hvad gør I når han tisser ?

• #6   11. maj 2009 Ja, det er nemlig helt vildt med alt det tisseri. Ja, han er med stamtavle. På trods af at han har været syg så meget, har han altid været helt frisk. Spist og drukket normalt og stadig ville fjolle rundt.

Jamen tager vi ham i at tisse inde siger vi strengt "nej!" og skynder os ned med ham. Men tager vi ham ikke i det, render vi bare ned med ham. Vi havde også problemer med at han spiste sin afføring i starten, dette er heldigvis ved at gå væk.

• #7   11. maj 2009 hej da cirkeline var i den alder som din er kunne hun også holde sig fint om formiddagen der sov hun i mens jeg arbejdede er dagplejer men når jeg så havde fri og hun var aktiv tissede hun også mange gange en gang i timen var bestemt ike unormalt. Så jeg stillede nærmest uret så hun kom ud i haven hver time og jegroste hende til skyerne hver gang hun gjorde det hun skulle ude og sagde ingen ting når hun gjorde det inde og trak så tiden lige så stille og nu her som 8mnd er hun helt renlig smiley håber det måske kan hjælpedig

Kommentér på:
Renlighed

Annonce