{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

DKK kørekort til hund {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og læst om DKK kørekort til hund - det lyder jo som om man kommer ind med en bombe af en teenager og går hjem med et lydig eksemplar af hunderacen.

Inden vi beslutter os om vi vil prøve kræfter med det, vil jeg gerne hører om der er nogle herinde der har erfaringer med det kursus? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK kørekort til hund
  • #1   8. maj 2009 hmmm... er det muligt at få et link? smiley

• #2   8. maj 2009 Resultatet af enhver træning afhænger af træneren og hvor meget energi man selv lægger i arbejdet.

Kørekort til hund kurset er rigtigt godt, men hvis det er en dårlig træner bliver det jo ikke så godt. Og hvis man tror det kommer af sig selv bare man møde op en gang om ugen bliver det heller ikke godt.

På kurset lærer man hvordan man skal lære sin hund de forskellige ting. og i ugen efter øver man sig så med hunden. Det er træningene imellem træningerne der giver resultatet

• #3   8. maj 2009 LineT - http://www.dansk-kennel-klub.dk/817

Annette, det har du så evigt ret i. Men er glad for at hører at kursuset er godt. Det vi har brug for - tror jeg - er lidt professionel træner hjælp til at få vores labber til at fungerer godt i dagligdagen. Vi har prøvet mange ting, men vi føler ikke vi rigtigt kommer nogle vegne. Derfor har vi kigget på ovenstående kursus.

Kommentér på:
DKK kørekort til hund

Annonce