{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.495 visninger | Oprettet:

Damer i luften= pomeranian til salg!! {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv, hvor er Louie bare træls, når der er damer i løb!! Han er lige til markedet!
Det eneste han gider er at stille sig på bagben foran mig eller sætte sig i sofaen og kigge på mig og pive!! Han piver og piver og piver og piver og piver!! JEG BLIR SINDSSYG!!!!
Og når man går med ham, så vil han ikke med, står bare og snuser på den samme plet i 10min, og hvis man lader ham løbe løs (i hundeskoven, som vi gør hver dag uden problemer) så løber han bare og skal virkelig ha STEMMÉN for at stoppe op. Så får han snoren på ingen og så skiftevis trækker han og sætter sig og nægter at flytte sig!!
AAAARGH!!! Nogen der vil ha' denne halvdøve møgkøter?? Kan levere i Jylland!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damer i luften= pomeranian til salg!!
  • #1   4. maj 2009 Fandme i orden!!

• #3   4. maj 2009 Marlene: lyder som en yderst fornuftig byttehandel!!

De to små: ja det har jeg, men skal lige forhører mig med dyrlægen, for Louie har dårlige knæ, og der skal helst ikke komme mere vægt på dem... Men lige nu overvejer jeg helt en hjemmeoperation!! SUK!!

• #4   4. maj 2009 Prøv med en kemisk kastration først. Her i huset har det været særdeles effekktivt

• #5   4. maj 2009 Chardame: selvfølgelig går jeg med ham? Han får over to timers gåture om dagen. Knæene er ikke så slemme, kun 1/2 på højre og 0 på venstre, men det kan jo blive være, så han skal skånes med trapper, spring etc. Men skal lige ha' hørt dyrlægen omkring det.

Marlene: tak tak... han gider bare ikke stå stille!!

• #6   4. maj 2009 Maj-britt: har det ændret personligheden? Altså blevet mere doven eller....? Elsker min energiske hund, der kun powernapper en gang imellem. Ville være trist hvis han blev en anden...

• #7   4. maj 2009 Chardame: jeg skal helt klart ha vendt den med dylle. Han skal jo heller ikke bruges i avl- eller guderne forbyde det lave et ups-kuld. Han er i super stand nu, og det skal helst ikke ændre sig.

• #8   4. maj 2009 Chardame: tak tak. Han er endelig drattet om. Så nu er der ro de næste 10minutter! Aaaaaah. Vil du låne ham lidt?? Bare lige til forårskulleret er overstået??? Det er helt gratis!

• #9   4. maj 2009 Det er slet ikke sikkert det hjælper at kastrere ......... Min Nanna er i løbetid lige nu......og Lasse render med snuden i hendes røv HELE tiden... og hopper på hende ....( så de hænger sammen ,, og jeg gider ikke sidde i 20 minutter og holde på dem til de er færdige med det sjov ), så jeg må skille dem ad , for ikke at blive tosset.

Men når jeg har skilt dem ad ( i hvert deres rum med børnegitter )sidder Lasse og lyder såååå ynkelig , at han også er til salg.

Det er ski godt der kun er løbetid 2 gange om året.... og ikke hver måned som hos mennesker...... *LOOOOL*

• #10   4. maj 2009 HOV...... glemte lige at skrive , at Lasse har været kastreret i 2 år.... *GG*

• #11   4. maj 2009 Han er bestemt ikke blevet doven, tvætimod. Han er blevet utrolig legesyg, det var han i forvejen, men mere nu. Han er ligeglad med tæver, han tisser tre til fire gange på turen. Og render ikke og slikker i tæveklatter. Han er faktisk blevet lidt hvalpet igen. Og det gør ikke noget for min skyld, han er så dejlig ligeglad med tæverne. Han kan rende og lege med uden at skulle humpe på dem

• #12   5. maj 2009 kastrerede hanhunde kan stadig springe på tæver og låse, de glemmer heller ikke hvorfor damerne lugter dejligt ! så for at undgå at de kommer til skade under løbetider (brække tissemanden, JA DET KAN DE !) så skal der stadig skilles ad !

• #13   7. maj 2009 Hehe, Julie kan du så være sød ved Louie smiley Han er en fantastisk hund, han har aaaaldrig gjort noget forkert..

Kommentér på:
Damer i luften= pomeranian til salg!!

Annonce