{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Til jer der kender til racen SBT {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Vi vil gerne have en hund mere og jeg har altid været forelsket i racen SBT.

Har læst om racen på nettet og kunne så læse et sted, at SBT ikke er så gode til at være sammen med andre hunde, er det rigtigt ?? (det var i et forum jeg læste det)

Har de sværere ved at være sammen med andre hunde,
eller er der ingen forskel på dem og alle andre racer ??

/malene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der kender til racen SBT
  • #1   2. maj 2009 Som udgangs punkt, så vil en sbt ikke kunne gå med andre af samme køn. Kender dog flere som har 2 tæver og en han, men man skal ikke forvente, at det går uden problemer.
    Hanner vil jeg ikke holde sammen med andre hanner.

• #2   2. maj 2009 ok, tak for hjælpen

• #3   2. maj 2009 T&D, jeg kunne forestille mig at hvis I får SBT'en fra hvalp og I allerede har Dolph at det kunne gå fint - men jeg ville da tale med en kennel om det - og under alle omstændigheder sørge for at få min SBT fra et anerkendt sted. Det vigtigste når man anskaffer sig en SBT er jo at man har sat sig ind i racen og VED hvad det er for en hund man anskaffer sig og at det er en krævende hund. Jeg er også vildt forelsket i racen og har været ude hos en opdrætter og kigge, men for hundens skyld har jeg været realistisk og anskaffet en lille hund der passer bedre til at bo i lejlighed og det aktivitetsniveau jeg kan tilbyde pt.

• #4   2. maj 2009 jeg har læst at de passer på deres egen "flok" med livet som indsats

dvs. at de vil følge din anden hund blindt, men hvis den føler sin flok truet så kan den slå ihjel :S

vi har selv haft kigget på den, men vi turde ikke have det ansvar - og så skete alt det med Merle - og nu skal jeg slet ikke nærme mig muskelhunde smiley

• #5   2. maj 2009 Sam T - du for osse opmærksomhed med når du går med en sbt ;=)

¤Timon & Dolph ¤ - Det er en lækkert hund min stb løber sammen med en han på 16mdr og min er 8mdr og der en ikke problemer, bare husk og købe en med tavle så ved du hvad du for =)

/kevin

• #6   2. maj 2009 Sam T

que?

• #8   2. maj 2009 opdragelse er key wordet. her.. min tæve på 6 år kan med alle.. men det kræver man bruger tid på træning.. og det er det der problemet med alle de useriøse hunde ejere.. de aner ikke hvad de får inde for døren.. ja alle hvalpe er søde. men det kræver tid og ansvar.

• #9   3. maj 2009 De er faktisk rigtige ''racistiske'', vi kommer tit på en hundeplads vi har her hvor vi bor, og hvis der er en anden SBT, er det den og chico der leger sammen, men han leger da også med andre hunde hvis han er den eneste sbt.

• #10   4. maj 2009 frede

he he he sådan er chier altså også smiley

Stick with what you know ha ha ha

• #11   8. maj 2009 Vores kan med alle hunde, vi har endnu ikke været ude for en, som hun ikke har kunnet med.. :o) selv andre Sbtèr som normalt ikke rigtig kan med andre, kan med Rosa. Og hun nærmer sig de 2 år nu :o)

Hun har været ude og lege med andre hunde min 3 gange om ugen fra hun var lille.

Men husk nu at købe en med tavle, alt andet dur ikke :o)

Kommentér på:
Til jer der kender til racen SBT

Annonce