Meget svær og hård beslutning..:-( {{forumTopicSubject}}
Vi har i dag truffet en meget svær men rigtig beslutning.
Vores gamle hanhund, DIno, på 11 år har de sidste par år døjet med gigt, men dette har kunnet holdes nede med lidt medicin i ny oog næ fra dyrlægen.
Den sidste tid har vi dog været ned til at give ham lidt hver dag, men da jeg fik ny hund i februar kom der liv i ham igen. Men den sidste uge har han ikke været den glade hund han plejer at være. I nat og i dag har han bare ligget og ikke rigtig ville gå eller noget. Han drikker lidt vand og sover ellers bare. Trækker vejret meget tungt og hurtigt. Så i morgen tidlig kl 7 ringer jeg til dyrlægen og får en tid i morgen til at give ham fred.
Dette har været en rigtig svær men rigtig beslutning, han skal ikke have flere dårlige dage nu. Han har haft et godt og lykkeligt liv. Min storebror er kommet hjem i dag for at sige farvel til ham. Min tvillingebror sidder desværre på en båd i England så han var lidt trist ved beskeden men vidste vi havde valgt det rigtige...
Tak til jer som gider læse dette..:-(
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.043
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 2.041
Man skal jo huske på hvad der er bedst for hunden, og det er at give ham fred nu.
Trøstekram fra Malene
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 299
Takker..:-)
Theo's slave:
Vi har snakket med dyrlægen i dag og han mente vi skulle vente til i morgen også pga han er bange for dyrlæger så det var bedste hvis han kom over til dem han kendte på hans sidste tur.
Han lider ikke vil jeg lige understrege...
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 299
apr 2006
Følger: 484 Følgere: 473 Hunde: 4 Emner: 742 Svar: 1.212
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 679
Flot beslutning vil jeg lige sige.. Der skulle være flere som dig... Jeg har selv stået med sådan en beslutning.. Men pige var dog kun 3 år men havde så dårlige bagben at hun fra den ene dag til den anden ikke kunne stå.. Jeg føler med jer..
Hvil i fred Dino og hils min Peaches..
Meget svær og hård beslutning..:-(