1.005 visninger
|
Oprettet:
Træls aften gåtur ! {{forumTopicSubject}}
Var lige ude og gå aftentur med Oompa, hvor der så ligepludselig flyver to dansk-svensk gårdhunde ud af en opgang i en flexi line - den ene flyver lige i hovedet på Oompa - damen kommer så et par sekunder efter - og da hun ser Oompa, blir hun da helt panisk, og hiver hunden til sig - ikke så meget som et undskyld, hun skulle jo skynde sig i sikkerhed for den "stygge kamphund" - Som i øvrigt hoppede en halv meter op i luften, fordi hun blev så forskrækket !
dec 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 351
Vil godt sende nogle positive vibes herfra, da jeg har haft en supa dupa aften luftetur:-)
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 226
Jeg kan fandme godt forstå du er træt af sådan en situation... Hvordan reagerede din hund? Var den okay med at 2 hunde fløj i hoved på den. Det er da de færeste der vil det.
I (med muskelhunde) har det ikke sjovt fortiden, i bliver noget jagtet og skåret over en kam.
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
lyder måske lidt mærkeligt men nåede bare at tænke gør han den noget vil han få skylden lige meget hvad. så jeg hev op i halsbåndet så han intet kunne gøre. fik så hundne væk. og damen sagde heller ikke undskyld. hun sagde bare hov linen var for lang.
var simpelthen så chokeret at jeg intet sagde.. og så stod jeg med en hund som var ligeså chokeret og med et sår i halsen.,
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 246
Han var slet ikke forsikret den skovl!
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 542
Grinede lidt da jeg kom i tanke om det nok var vores FARLIGE muskel kamphund, hun var bange for..
Du ik den eneste hvis hunde folk er "bange for"
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 105 Svar: 494
Kan nu meget godt li vores flexi line, men den er ikke så meget ved andre steder end på åbne arealer, for ved vejen og når der er mennesker, skal jeg jo hele tiden trække hende til mig ! Men ellers synes jeg den er vældig fin - lige bortset fra at oompa ikke helt forstår at snoren stopper på et tidspunkt ! =)
Træls aften gåtur !