{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

råd ang. foder til hund med allerig {{forumTopicSubject}}

har en veninde som har en fransk bulldog som muligvis har fået allerig. Den klør sig meget i ører og slikker/bider poter. hun har ikke fået ret mange råd fra dyrlægen. hun vidste ikke hvad det var og anbefalet hende ikke noget andet foder. den fik noget medicin men nu klør den sig igen. Den fik Olivers foder før men nu er de (af ukendte årsager) skiftet til noget pedigree. Er der nogle der kender noget foder specielt til allergi hunde? Eller nogle der har hunde med allergi hvad gør I ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  råd ang. foder til hund med allerig
  • #1   23. apr 2009 beklager stavefejl...

• #2   23. apr 2009 Råfodrfing - barf er ofte et godt alternativ til hunde med allergi - kig evt. forbi gruppen.

Ellers er der noget allergifoder fra Hils, som vidst også er ganske godt - z/d.

• #3   23. apr 2009 *råfodring

• #4   23. apr 2009 Der er nogen der er allergiske overfor kylling og der er alternativer til det med lam, fisk osv. Derudover er der nogen der er allergiske overfor kornprodukter, hvilket jeg er næsten sikker på er i pedigree-produkter. Hvis det var mig ville jeg skifte til et godt kvalitetsprodukt uden korn og evt. med fisk og se hvad det kunne gøre.

• #5   23. apr 2009 Kender en hvis hund har kornallergi og hun fodrer med orijen, som er et rigtig godt foder.

• #6   23. apr 2009 min gamle hund har fået allergi af pedigree, vil aldrig anbefale det til andre, vil ikke engang bruge det til godbider

• #7   23. apr 2009 Helle R: Har du nogen erfaring med frolic som godbidder, for dem er min helt vild med og tror da også at vores dyrlæge bruger dem??

• #8   23. apr 2009 Dem ville jeg ikke bruge.

Prøv at lugte til dem, de har en al for kraftig lugt og så er der massere af farve stoffer i, når hunden laver stort er det helt rødt. hvorfor skal der farvestoffer i hunde mad/godbider.

Jeg bruger nogle der hedder: Kronch lakseguf fra Henne pet food
    Og så bruger jeg eller tørret fisk i mange forskellige slags.

Er stødt på godbider med vanilie i, hvad skal det til for

• #9   23. apr 2009 Min amerikanske bulldog har foderallergi og havde samme symptomer som du beskriver for din venindes franske bulldog. Min hund bliver fodret med Royal Canin Hypoallergenic dr21 som bliver købt hos dyrlægen ... Det fungere super godt på min hund og har ikke planer om at skifte ...

• #10   23. apr 2009 Ok tak for rådet. Vi bruger i forvejen en formue på foder og så skal det ikke ødelægges af dårlige godbidder.

• #11   23. apr 2009 der er kommet et nyt foder på marked som hedder fitness trainer og det kan selv min hund tåle og der er andere med allergihunde som også har gode erfaringer med det.

men dyrelægen havde opgivet min hund, men hun strives idag på barf. kig evt i hendes album. hvis det kan hjælpe på min, tror jeg også det kan hjælpe på hendes.

min er også en fransk buller, hun er velkommen til at ringe til mig hvis det er

• #12   23. apr 2009 Tak for jeres råd....Har givet hende nogle navne på andet foder. Så kan hun jo prøve det. Jeg er heller ikke tilhænger af pedrigee så også derfor jeg lige ville høre om nogle havde erfaring med noget tørkost specielt til allergihunde... Men tak for gode råd :o)

Kommentér på:
råd ang. foder til hund med allerig

Annonce