{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

Tæver i løb = liderlige? {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så træt af mine tøser lige for tiden.. De humper hinanden 24/7 lige for tiden.. Jeg ved man siger det skyldes dominans og det troede jeg også på inden de kom i løb, for der var det kun Aiya der af og til hoppede på Zila, men tror sgu bare ikke det handler om dominans længere..

De skiftes til at springe på hinanden HELE tiden og står lige frem og piber hvis den anden modpart ikke lige gider.. Hvis ikke det var fordi jeg stoppede dem kunne de blive ved i timevis og jeg tror virkelig de kan lide det, da de begge står og pruster med tungen hængende ude af halsen ligesom et par brunstige hanhunde.. De ligger nærmest røven op til hinanden for at den anden skal hoppe op og når de så er færdige ligger de og slikker hinandens ædlere dele..

Hvad gør jeg? Kan det være liderlighed og er mine små piger blevet lesbiske?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæver i løb = liderlige?
  • #1   16. apr 2009 Vær du glad for, at de har hinanden ;-).

Min gamle tæve blev også helt balstyrisk, når hun var i løbetid, og hun kunne kravle, grave, springe ud fra en hvilken som helst indhegning, for at komme ud og finde hanhunde......

• #2   16. apr 2009 Nå så er jeg mere rolig ;o) Har jo kun prøvet at have Aiya i løb i og med det er Zilas første gang.. Men stresser det dem ikke at de ikke får noget ud af det? Får allerede helt ondt af vores stakkels kat, som de skal hjem til i aften.. Den skal nok få tur af de par liderlige tøser.. Hehe..

• #3   16. apr 2009 Haha altså - et par lebbehunde springer på en stakkels kat i aften XD

Køer gør det også ;p

• #4   16. apr 2009 Min fasters to hankatte var også meget kærlige overfor hinanden i rigtig mange år..
    Det er vist rimelit udbredt..

Jeg kan godt forstå at det bekymrer dig lidt, og i længden ville jeg ikke bryde mig om det..

Hvis ikke de skal bruges, ville jeg rent personligt sterilisere dem.

• #5   16. apr 2009 haha mine to hun hunde var også sådan, og selv om de begge var blevet steriliserert sprang den ene konstant på den anden.

jeg tror bare mine hunde var lebber smiley

• #7   16. apr 2009 Det er da lækkert at høre det er normalt ihvertfald :o) Sterilisering kommer nu ikke på tale, da de begge senere skal bruges i avl, så må nok bare lære at leve med vi har et par lystne hunde i den periode..

• #8   16. apr 2009 Jeg har så for et par år siden fået forklaret at tæver gør dette for at trykke og stresse hinanden, sådan at modparten har mindre chance for at blive drægtig (i naturen ville det jo se temmeligt skidt ud, hvis alle mulige andre end førertæven fik hvalpe)

Om det er rigtigt aner jeg ikke -men teorien gav da mening.

• #9   16. apr 2009 Mine tæver har aldrig gjort den slags, og det skal de heller ikke begynde på det, afled deres opmærksomhed, brug "nej", et eller andet for at de ikke skal gøre det.

• #10   16. apr 2009 Nico: Tro mig, det gør jeg også, for det er frygteligt at se på, men så gør de det bare når jeg vender ryggen til eller går ind i et andet rum og kommer forpustede tilbage begge to.. Hvis det nu er den måde de "hygger" sig på, så syntes jeg også det er synd at skælde dem sådan ud.. Sålænge de bare ikke gør det i mit åsyn..

• #11   16. apr 2009 Michelle: Måske? Nu talte jeg jo lige med min moster som fortalte at hendes tæve jo altså også gør det, men da hun kun har den ene tæve, bruger hun istedet bamser, tæpper mv.. Hun er endda så strid at hun bakker røven op til deres 2årige datter og håber hun så vil springe på hende.. Så tror næsten mere på det er pga. liderlighed..

• #12   16. apr 2009 Zilaiya -som sagt aner jeg ikke om det er rigtigt, jeg har aldrig selv haft intakt tæve:o)

Det var blot noget jeg fik at vide på et kursus hos en adf.behandler engang

• #13   16. apr 2009 Michelle: næ næ.. Teorien virker nu også meget god, men i praksis tror jeg bare ikke det er sådan det hænger sammen.. Men det skal jeg jo selvfølgelig heller ikke kunne sige :o)

Kommentér på:
Tæver i løb = liderlige?

Annonce