{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

min hund er blevet aflivet {{forumTopicSubject}}

I mandags måtte jeg sige et sidste farvel til min højt elskede hunde pige minnie, hun har lidt af allergi hele hendes liv, og vi har sammen med dyrlægen kæmpet en uretfærdig kamp som vi desværre tabte :o(

minnie blev 5 1/2 år gammel og har levet på kløe lindrende piller siden hun var 6 måneder. Hun kunne ikke tåle 8 forskellige ting, hun blev fodret med kogte kartoffle og kød fordi hun ikke kunne tåle ande.

Ja jeg kan ikke komme på nogen ting vi ikke har prøvet for hende, men desværre var det helt uden efekt

hun var meget skravlet, havde meget lidt pels, og vil sidst havde hun store sår på hendes øre flapper som ikke ville hele.. Ud over hendes skavanker, var hun jordens gladeste hund, hun logrede konstant, og hun var min bedste ven, min sjæle ven, og hun vil aldrig blive glemt..

Jeg har grædt hver dag, fortrudt min beslutning nærmest lige siden, dog kun af egoistiske grunde, for jeg kan ikke se hvordan jeg kan komme igennem min hverdag uden min bedste ven? Omvendt er jeg lettet på hendes vejne for at hun nu endelig har fået fred for alle hendes lidelser, og fred for hendes konstante kløen..

Til slut til jeg bare sige, hvil i fred min elskede sjæle ven, du er en af de bedste ting som er sket i mit liv, og jeg vil ALTID savne dig, og jeg vil altid elske dig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund er blevet aflivet
  • #1   10. apr 2009 Rest in Peace !!
    Lyder som om du gjorde alt i din magt for at give hende et dejligt liv !! Det er flot, for det har nok været svært !!
    Gode tanker fra mig !

P.I.P

• #2   10. apr 2009 tak.

• #3   10. apr 2009 For pokker en grum skæbne hun havde med sig i bagagen med så svær en allergi. Hold fast i at du har prøvet alt hvad der kunne gøres. På et tidspunkt er det tid at sige stop, og det er med værdighed at du har taget beslutningen om at hun skulle have fred.

Det er pokkers hårdt, men når alt har bundfældet sig, så vil du kunne se at det var til Minnies eget bedste. Men jo, det er så svært at sige farvel til sin bedste ven. Håber du kommer igennem sorgen på bedst mulig måde.

Tanker og trøst her fra mig.
    Gitte

• #5   10. apr 2009 tak for jeres søde og trøstende ord, vi har valgt at få hende brændt og hjem i en urne og er sikkert på det hjælper lidt når hun er hjemme igen.

• #6   10. apr 2009 Hvor forfærdeligt for dig...
    Føler virkelig med dig og ved, hvor ondt du har i dit hjerte.
    Husk på alle de gode stunder i har haft sammen og dejlige år din skønne hund, trods alt, fik.
    Hvil i fred, Minnie.

Knus og trøste-kram herfra.
    Lise

• #7   10. apr 2009 Det er altid trist at miste sin elskede hund, det kender man alt for godt. Trøstekram til dig...

• #8   10. apr 2009 det gør mig inderligt ondt på dine vegne...........men Minnie har fået fred og har det godt hvor hun er........

du skriver at du fortryder...........jeg forstår dig godt og alligevel ikke for tænk på, at Minnie har givet dig det bedste hun ejede........sit venskab og kærlighed til dig............og nu har du gjort hvad du kunne for hende og til sidst givet hende fred..............

det er rigtig hårdt at miste en ven og de vil altid være i vores hjerter, men husk vores hjerter er store og der er plads til nye små venner.

trøstekrammer til dig fra mig..........

• #9   10. apr 2009 Varme tanker herfra, og hvilken skæbne hun har haft. Håber i med tiden ka se det er det rigtige i har gjort for Minnie, for det er det uden tvivl.
    Men mange trøstekram herfra ihvertfald.

• #10   10. apr 2009 Tak.

jeg fortryder, men som jeg skriver kun af mine egne egoistiske grunde, jeg er sikker på vi har gjort det rigtige for minnie.

hun havde det som sagt ikke godt, og det var ikke et godt hundeliv mere, ellers havde jeg ALDRIG aflivet hende.

• #11   10. apr 2009 Hej husk at hvis det værste skulle ske og du må du lade dyrlægen være den kloge og du "tudefjæs" det er tiladt og det er larmende stille når man mister en ven men skulle det værste ske må din hund gærne lege med mine gamle hunde der hvor de er og husk at det gør undt at lave sorg om til minder savner mine gamle hunde meget det var de også vær.

Al lykke her fra giv din hunds foto og et stort kys lige på næsen her fra

Hilsen Fra Flanhart og far

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #12   10. apr 2009 Hård beslutning du måtte tage, men nu har hun det godt og render sammen med andre hunde i hundeverden.

Kæmpe knus til dig,

Kommentér på:
min hund er blevet aflivet

Annonce