min hund er blevet aflivet {{forumTopicSubject}}
I mandags måtte jeg sige et sidste farvel til min højt elskede hunde pige minnie, hun har lidt af allergi hele hendes liv, og vi har sammen med dyrlægen kæmpet en uretfærdig kamp som vi desværre tabte :o(
minnie blev 5 1/2 år gammel og har levet på kløe lindrende piller siden hun var 6 måneder. Hun kunne ikke tåle 8 forskellige ting, hun blev fodret med kogte kartoffle og kød fordi hun ikke kunne tåle ande.
Ja jeg kan ikke komme på nogen ting vi ikke har prøvet for hende, men desværre var det helt uden efekt
hun var meget skravlet, havde meget lidt pels, og vil sidst havde hun store sår på hendes øre flapper som ikke ville hele.. Ud over hendes skavanker, var hun jordens gladeste hund, hun logrede konstant, og hun var min bedste ven, min sjæle ven, og hun vil aldrig blive glemt..
Jeg har grædt hver dag, fortrudt min beslutning nærmest lige siden, dog kun af egoistiske grunde, for jeg kan ikke se hvordan jeg kan komme igennem min hverdag uden min bedste ven? Omvendt er jeg lettet på hendes vejne for at hun nu endelig har fået fred for alle hendes lidelser, og fred for hendes konstante kløen..
Til slut til jeg bare sige, hvil i fred min elskede sjæle ven, du er en af de bedste ting som er sket i mit liv, og jeg vil ALTID savne dig, og jeg vil altid elske dig.
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Lyder som om du gjorde alt i din magt for at give hende et dejligt liv !! Det er flot, for det har nok været svært !!
Gode tanker fra mig !
P.I.P
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.476
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Det er pokkers hårdt, men når alt har bundfældet sig, så vil du kunne se at det var til Minnies eget bedste. Men jo, det er så svært at sige farvel til sin bedste ven. Håber du kommer igennem sorgen på bedst mulig måde.
Tanker og trøst her fra mig.
Gitte
sep 2005
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Føler virkelig med dig og ved, hvor ondt du har i dit hjerte.
Husk på alle de gode stunder i har haft sammen og dejlige år din skønne hund, trods alt, fik.
Hvil i fred, Minnie.
Knus og trøste-kram herfra.
Lise
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 52 Svar: 1.023
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
du skriver at du fortryder...........jeg forstår dig godt og alligevel ikke for tænk på, at Minnie har givet dig det bedste hun ejede........sit venskab og kærlighed til dig............og nu har du gjort hvad du kunne for hende og til sidst givet hende fred..............
det er rigtig hårdt at miste en ven og de vil altid være i vores hjerter, men husk vores hjerter er store og der er plads til nye små venner.
trøstekrammer til dig fra mig..........
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Men mange trøstekram herfra ihvertfald.
sep 2005
jeg fortryder, men som jeg skriver kun af mine egne egoistiske grunde, jeg er sikker på vi har gjort det rigtige for minnie.
hun havde det som sagt ikke godt, og det var ikke et godt hundeliv mere, ellers havde jeg ALDRIG aflivet hende.
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 418
Al lykke her fra giv din hunds foto og et stort kys lige på næsen her fra
Hilsen Fra Flanhart og far
maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
Kæmpe knus til dig,
min hund er blevet aflivet