Plejefamilier for hunde {{forumTopicSubject}}
Jeg har valgt at skrive herinde, for måske der er nogle der har lysten og viljen til at hjælpe.
Græske Hunde søger plejefamilier til nogle af deres hunde, og måske der sad nogle herinde og havde lyst. Jeg har selv siddet i bestyrelsen i foreningen, og har selv haft hunde i pleje, så kan stå 100% inde for arbejdet der bliver gjort.(er stadig i tæt kontakt med pigerne i GH)
Er man interesseret, kan man skrive til dem på deres mailadresse eller ringe til dem, da man jo selvfølgelig også lige skal "godkendes". Evt. interesserede er også velkomne til at skrive til mig, så skal jeg fortælle lidt mere om det.
Flere oplysninger kan findes på www.graeskehunde.dk
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Held og lykke med søgen efter plejefamilier
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
jan 2006
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Nu fandt du selv svaret Daniel, men ja, det kan jo variere meget - nogle kun få dage, andre nogle uger, nogle lidt længere.
Og Mette, ja det ER hårdt at skulle af med dem igen, jeg har tudet hver gang he he Så det er meget godt, at jeg kun må have 2 hunde hvor jeg bor nu ;o)
jan 2006
jan 2006
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Svar: 4
jan 2006
Det lyder da dejligt!!
Gider du ikke være sød at skrive til mig, og fortælle lidt om hvor du bor i DK, hvor mange i er i familien, om du foretrækker tæver/hanner, hvalpe/unghunde/voksne hunde, hvor mange timer du er væk fra hjemmet om dagen osv osv.
Hvis du gider det, så ville jeg blive glad for der ER brug for plejefamilier. Har lige snakket med Benedikte der er formand, og hun er pt i Athen hvor hun forleden fandt en lille hvalp med øjet hængende ud af hovedet. Ejerne havde flere hunde og påstod de elskede dem alle (de gik ved et værksted), men mange af dem var i sørgelig stand og Benedikte fik hvalpen med sig som nu har været ved dyrlægen og er blevet behandlet. Der er 5 hunde der vil blive slået ihjel (de holder til ved lufthavnen og de er egnet til formidling), hvis de ikke bliver fjernet inden 14 dage, det er voksne hunde. Ja jeg kunne blive ved...har selv været dernede mange gange, og det er frygteligt som de behandler dyr dernede. :o(
jan 2006
jeg har lige søgt om venskab hos dig og jeg vil med glæde skrive om det til dig. :o)
Plejefamilier for hunde