{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

Uren hud {{forumTopicSubject}}

Silas døjer meget med uren hud - altså mange små sorte hudorme. Jeg har prøvet lidt forskelligt uden nogen resultat.

Lige nu kører jeg med noget peeling - maske-halløj der skulle kunne fjerne det - men hvor længe går der før man ser resultater?

Tænker at hvis I bruger det i ansigtet (jeg bruger ikke selv sådan noget) hvad virker så for jer og hvor mange dage/uger går der før urenhederne forsvinder?

Evt nogen der kan anbefale vidundermidlet, så jeg kan teste det.
Også måske gode råd til hvad foder jeg skal "smide ud" og hvad foder jeg skal stoppe i ham.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uren hud
  • #1   5. apr 2009 Er der ingen piger herinde der renser hud??? Hehe - er total på bar bund, hjælp mig *GG*

• #2   5. apr 2009 Snak med en dermatolog:-)

Aj, jeg må indrømme at jeg trækker lidt på smilebåndet, Tinna. Undskyld:-)

Og jeg har ikke engang gode råd, for mine hudorme har fred, bare de lader være med at udvikle sig eller avle:-))

• #3   5. apr 2009 Mette: Jeg var også sådan lidt underlig da jeg fik at vide at huden skulle renses. Det er lidt noget lort for den rutine har jeg ikke engang med mig selv, men nu skal jeg have den med Silas i stedet. Og når man går ind i matas og siger at man skal have noget til sin hund så lukker de i som en østers.
    Der er ingen hjælp at hente nogen steder for en uviden person som jeg *GG*

Havde det stået alene til mig havde Silas' hudorme også fået lov at blive, men har fået at vide at det desværre nok vil trække ned til udstillingerne - og det vil jeg ikke have smiley

• #4   5. apr 2009 Tinna:

Så kom ned i vores Matas.,.......... De er mere end villige til at hjælpe med hundespørgsmål.....*GG*

• #5   5. apr 2009 Der er bare en lille smule langt *GG*

Men har overvejet at gå derind og sige at det er til min kæreste, for så kan det være de vil hjælpe mig smiley

• #6   5. apr 2009 Tak Nynne, den vil jeg prøve - og prisen er lige efter min smag smiley

• #7   5. apr 2009 Jeg skal vist holde mig fra at presse for meget på hans hud. Så har der med at komme sår og det gir nogle grimme ar.

Men tak for råden. Det er bestemt en jeg vil prøve.

• #8   5. apr 2009 Tinna:
    Altså generelt så får man jo det man betaler for, og det gælder også hvad angår ansigtsprodukter.
    Hvis jeg skal give dit et råd, så skal du finde nogle produkter UDEN parfume. Matas har en billig ansigts rense serie uden parfume - den kunne du jo prøve at tjekke ud. Men det er self. lavet til menneske hud og ikke hunde hud. Måske det vil være en ide at spørg din dyrlæge? måske hundefrisører/saloner ved noget om det?

Hvad angår mennesker, så forsvinder urenheder ikke på få dage, det er en længre proces. Jeg er under uddannelse til makeup artist, og en af mine med studerende, havde ekstrem urenhud da hun startede. Hun gik derfor igang med en god renserutine både morgen og aften, masker 2 gange om ugen og efter 2-3 mdr. var hendes hud blevet markant bedre.

• #9   5. apr 2009 Hos dyrlægen kan du købe Allermyl shampoo, som er medicinsk og på recept. Det virker på den måde at det trænger ned i underhuden og fjerner urenheder, man bruger det feks også til demodex eller hudbetændelse. Hvis din hund kun har det få steder på kroppen, kan du lave en opløsning i en lille kop, og påsmører med en vatrondel på de angrebne steder. Feks. med hunde som har demodex, har de tit og ofte agromomer ( små sorte prikker) som er hårsækmidernes affaldsstoffer som trænger op i overhuden.

• #10   6. apr 2009 Tak for jeres råd. Men shampoo fra dyrlægen der skulle virke mod urenhud har vi fået og prøvet og det virker ikke.
    Jeg er af andre kineserejere blevet anbefalet produkter til mennesker og det er så det jeg leder efter.
    Men har ikke rigtig talt med nogen der har en hund der døjer med så mange hudorme som Silas - nok fordi de fleste kinesere er mørke, og man derfor ikke kan se dem.

• #11   6. apr 2009 Du skal have en ordentlig rutine..

Ehm, min hund har pels så har ikke den slags problemer, men jeg selv får nemt uren hud.

Jeg bruger Cliniques serie om aftenen, vasker, bruger skintoner og så bruger jeg en god fugtighedscreme. Den gule er ikke lige min kop the.
    Om morgenen har jeg ikke lige så meget tid, så der bruger jeg en vaskecrme fra Nivea, sådan en lyserød en.
    Og så fugtighedscreme igen.

Efter jeg har vasket min hud, inden jeg kommer creme på, kommer jeg altid rigtig, rigtig koldt vand i ansigtet! For lige at lukke alt det til, jeg lige har åbnet smiley

Kommentér på:
Uren hud

Annonce