{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua siger mærkelige lyde ...
  • #1   4. apr 2009 Det lyder som Revers Snezing

det er noget mange chièr kan døje med, det er ikke farligt , prøv evt. at søge på emnet :o)

• #2   4. apr 2009 altså det er ikke farligt? for overvejer at soge en dyrelæge.. men han har det med at tumle rundt til han er helt paf, så har troet at det måske kunne være derfor?

• #3   4. apr 2009 Nu er det jo lidt svært at gennemskue helt hvordan "hhhrrr" lyder i virkeligheden, så det kan vel være hvadsomhelst.
    Vores har i perioder kastet hårboller op som en anden kat. Noget tid før hårbollen kom gik hun også rundt og sagde noget á la "hhhrrrr ka". Vi fik noget kattemalt, som er noget, der hjælper med at passere hårene gennem mave-tarm-systemet. Der giver vi hende nu, når hun begynder at "hoste" og der er ikke kommet flere hårboller

• #4   4. apr 2009 Du kan ofte få det til at stoppe , hvis du ager hunden på halsen , eller holder den for næsen , så stopper det hurtigt igen :o) det er gerne i forbindelse med fysisk aktivitet , så det kan godt være fordi han har tonset rundt :o)

• #5   4. apr 2009 Iøvrigt ville jeg da nok gå til dyrlægen under alle omstændigheder og få undersøgt luftvejene. Jeg er måske også lidt pivet, men sidst, jeg insisterede på dyrlæge, var hunden faktisk forkølet og skulle have antibiotikakur

• #6   4. apr 2009 Jens & Marianne K : det lyder ikke til det er det samme , hårboller gylper han ikke op smiley

¤ Ejer af verdens dejligste chièr ¤ : jamen så er det det. for det altid bagefter lidt leg, men det skal jeg ihvertfald huske på det med aen... tror heller mig og chilli må komme i bedre kondi, vinteren har været for hård ved os.

• #7   4. apr 2009
    Jens & Marianne K : jeg kan ihvertfald prøve og ringe derind og snakke med dyrelægen, og forklare dem det.. også må jeg se om han syntes jeg skal komme derind . for det ville ihvertfald ikke være så godt hvis der var noget galt smiley

• #8   4. apr 2009 Kristina
    Ja det er sikkert også nemmere at sige lyden i telefonen end at stave til den smiley

Sidst jeg ringede til dyrlægen med en lyd og beskrivelse gættede hun også på reverse sneezing, men det viste sig som sagt, at hunden var forkølet. Vi fik desuden at vide, at havde antibiotikaen ikke virket efter et par dage, skulle vi komme tilbage med afføringsprøver til undersøgelse for hjerteorm. Så ja, det kan være alt muligt.

God bedring med den lille fyr smiley

• #9   4. apr 2009 et godt råd fra en som har en med reverce sneesing. optag et 'anfald' på din tlf og tag det med til dyrlægen, for det er svært at forklare en lyd;-)

• #10   4. apr 2009 Det lyder, som de andre siger, som reverce sneesing..
    Zanto lider også af det, når man bliver rigtig glad eller leger..
    Vi bruger den med at holde ham for næsen, det plejer at hjælpe her..
    Det er ikke farligt, men selvfølgelig ubehageligt for mange hunde..

• #11   4. apr 2009 Jens og marianne : nu bliver jeg helt urolig :s .... men tak for hjælpen alle sammen ..

• #12   4. apr 2009 kristina
    Jeg tror ikke, du skal blive nervøs, det lyder ikke til, at han fejler noget livsfarligt, men hvis han fejler noget, der evt. skal behandles, er man jo nødt til at vide, hvad det er smiley

Kommentér på:
Chihuahua siger mærkelige lyde ...

Annonce