alene hjemme? eller keder sig. {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har en dejlig vaps på 7 måneder. Han har været van til at være alene hjemme, i flere timer om dagen.Men her på det sidste er han begyndt at flænse vores post og reklamer, når vi ikke er hjemme. VI har haft lidt problemer med ham, hvor han får et flip om aftenen, og er nu i adfærdsterapi - Men så igår da jeg kom hjem havde han bidt hul i min nye seng. Helt ned til madrassen, så der er et ordentligt hul, og nu er jeg så lige komme hjem her kl. 21, fra arbejde. Så har han spist en flette kurv, som man har sko i? han har simpelthen fået den ud af den kommode den stod i, også har han fået flænset den, uden at spise mine sko? er det fordi han ikke kan lide at være alene hjemme? eller er det fordi han keder sig.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Spor, foder i bild, flaske eller ligende, fodersøg på græs osv..
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 144
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 115
hvis han har været alene om dagen, skal man jo heller ikke forvente han gider ligge og snue når man selv gerne vil se tv om aftenen...
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.738
Du skriver at han sagtens har kunne være alene hjemme før, så jeg ville gætte på det er kedsomhed.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 119
Jamen han har ben, bamser, bolde at lege med .. Men når han bider om aftenen ( så som han er i fuld gang med nu ) så får han hans bamse istedet for. for han er svær at tale til ro.
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 115
men det korte og lange er... prøv at lave nogen faste regler og tider for mad, leg hvile osv....
sep 2008
sep 2008
alene hjemme? eller keder sig.