{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Ubehageligt.. :/ {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Jeg har lige været ude og gå med kali nu her. lige uden foran opgangen er der sådan nogle mellem store stem. lidt større end rald smiley der sætter kali sig altid og tisser så idag da jeg kom ud af døren gik der en ældre dame på den anden side af vejen. hun stoppede op og kiggede da kali satte sig for at tisse. så gik mig og kali videre men denne her ældre kvinde blev stående og nedstirrede os totalt :S da vi gik rundt om huset og hun var ude af vores syns vinkel så kom hun sku rundt om hjørnet og stod bare igen og nedstirrede os til vi gik ind i skoven og hun ikke kunne se os mere...jeg ved ikke hvad jeg skal tænke i denne situation. tror hun at kali skider og jeg ikke tørre op efter hende eller hvad sker der :S det var virkelig tydeligt at hun kiggede på os. jeg kunne både mærke det og se det de gange jeg jeg vente mig om og kiggede om hun stadigvæk stirrede på os...jeg ved ikke om jeg skal holde min kæft hvis det sker igen (Hun bor på samme vej som mig og kali) eller om jeg bare skal lade som ingenting og gå videre.. smiley og det skal lige siges at jeg rydder op efter kali når hun laver stort så ingen problem der :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehageligt.. :/
  • #1   28. mar 2009 det nemmeste ville da være at spørge hende.. måske hun bare synes du var en floy ung mand med en sød hund.. man ved jo aldrig vel

• #2   28. mar 2009 Næste gang går du hen til hende, og spørger om der er noget du kan hjælpe hende med smiley

• #3   28. mar 2009 Lad hende dog glo..... du kan da være ligeglad , hvis du ikke har dårlig samvittighed.... :O)
    Eller vink til hende..... og spørg om hun vil klappe din hund... *GG*

• #4   28. mar 2009 Spørg hende næste gang om der er noget galt, hvis hun igen stirrer.

Flot hund iøvrigt.

• #5   28. mar 2009 ja jeg kan da godt være ligeglad smiley men jeg nedstirre heller ikke folk på gaden som hun gjorde hun må åbenbart kede sig siden hun gider følge med rundt om huset for at kigge efter os. hehe og forresten så stilte hun sig bag lygtepælen åbenbart for at prøve at skjule sig smiley

• #6   28. mar 2009 Altså alle de kommentare der vil jeg helst gerne vente med at fyre af da jeg ikke har boet her mere end en måned og ikke vil gøre et dårligt indtryk smiley

• #7   28. mar 2009 måske hun ikke er helt klar i hovedet :o)

• #8   28. mar 2009 Britta : Jeg har heller ikke i sinde at være dum smart smiley jeg behandler andre som jeg gerne selv vil behandles smiley

• #9   28. mar 2009 har også mødet en gammel dame som kikket sådan , men hun sagde også at jeg måtte tørre op når hvalpen tisset på vejen...

• #10   28. mar 2009 For et par uger siden da jeg kom ud med kali tissede hun uden foran dørene i de sten som hun plejer at tisse i. så kom der en ældre herre gående forbi og kiggede ligeså surt på mig da hun sad og tissede. SJOVT nok dagen efter da jeg skulle ud med kali der lå der et A4 ark i stenene hvor der stod at dette ikke var et hunde toilet.. han troede åbenbart hun lavede stort :S han vil åbenbart have jeg skal tørre tis op :S

• #11   28. mar 2009 Laila*2 sorte killinger salg+voksen ompl* : Det er lidt svært når hun sætter sig til at tisse lige når vi kommer ud det har hun altid gjort. hun tisser i stenene så det fiser jo bare ned i jorden ikke ud på fortovet eller noget. hvis hun skal tisse andre steder så skal jeg løfte hende over på græsset og hun er sku tung smiley

• #12   28. mar 2009 Det eneste du skal gøre er at stille dig op og stirre tilbage..

Tro mig det virker !!!
    Gjorde det selv med en rigtig kælling der bor her på vejen, hun har altid så travlt med hvad folk laver og stiller sig altid demonstrativt op og glor.
    En dag gjorde jeg så det samme. Jeg sagde ikke noget som helst og lavede heller ikke ansigter eller noget, bare kiggede tilbage uden at kigge væk.
    Efter at vi havde stået og kigget på hinanden i 30 sekunders tid drejede hun surt om på hælen og fes ind i hytten igen..

Gik tilfreds videre smiley

• #13   28. mar 2009 synes da du skal henvende dig til damen...presentere dig selv og Kali for hende og fortælle at du er ny i kvarteret..få gang i en sludder...måske de andre beboere har nogle "uskrevne" regler om at man ikke lader sin(e) hund(e) tisse lige dér hvor Kali tisser??

den eneste måde hvorpå du får svar på dit spørgsmål om hvad damen dog laver...er jo at spørge hende selv....men det behøves jo ikke gøres direkte, for snakken kommer nok helt automatisk hvis du henvender dig til hende:o)

rigtig lækker tæve forresten :o))

• #15   28. mar 2009 malou C : Jeg tøre skam også op efter hende når hun laver stort men jeg render ikke rundt med en gulv skruppe på ryggen for at skruppe sten når hun tisser i dem smiley

Laila*2 sorte killinger salg+voksen ompl* : Hvordan vil du få en hund til at vente med at tisse til det passer dig den gør det?

• #16   28. mar 2009 bare spørg pænt om hun vil noget? Om du kan hjælpe eller andet..

Måske er der nogle der ikke samler op efter deres hunde i området, og så leger hun betjent.
    Jeg oplever ofte at folk glor rigtig meget når min hund laver det ene og det andet, og jeg tror bare de holder øje for at se om jeg samler op..
    Hun ville sikkert tage dig på fersk gerning hvis det var dig..

Tænk over det, er der nogle der ikke samler op?

Kommentér på:
Ubehageligt.. :/

Annonce