{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

Ubehageligt {{forumTopicSubject}}

Jeg er inde på www.fotokritik.dk som nogle andre herinde fra også er. I aften ser jeg nogle billeder, som en mand har taget, mens han har været på rundtur i Kina.

Meget ubehagelige billeder, og sikker kummerlige forholde disse hunde har, mens de venter på at dø:

(link fjernet)/?x=/kritik.html_pic=161179

Billederne kan sagtens ses uden at man er oprettet som bruger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ubehageligt
  • #2   7. jul 2005 Ja jeg synes også det var meget underligt at ligge sådanne billeder på nettet, men på en måde kan det jo være det åbner folks øjne, og prøver at gøre noget ved det, fx. ved at støtte nogen som prøver at gøre det bedre for hundene dernede....

• #3   7. jul 2005 Hmmm, ja men der er jo også ved at rydde op til OL dernede??? Som de gjorde i Grækenland...

Har hørt nogle grimme historier..

Har ikke set billederne, for jeg har ikke lyst.... Ved godt, hvad der foregår...

• #4   7. jul 2005 Det kan jeg godt forstår at du vælger at lade være med Belinda. Selvom billederne ikke er helt vildt voldsomme og blodige, ved man godt hvad der foregår og kan ikke lade være med at blive ked af det...

• #5   7. jul 2005 Netop...

Jeg har det sådan med både de her billeder og billeder af dyreforsøg, at jeg godt ved, hvad der foregår, så jeg behøver ikke flere billeder af det i hovedet.

Jeg har aldrig forstået, hvad der kan få folk til at være så ligeglade med dyrs velfærd...

• #6   7. jul 2005 Ja Chimp, det synes jeg også. Jeg har dog ikke læst det hele igennem, da jeg synes mange af dem er dumme og høre på.

Kommentér på:
Ubehageligt

Annonce