{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal canin vs Olivers
  • #1   25. mar 2009 Hvad ville være hovedgrunden til at skifte ?

Trives dine hunde på det foer de får nu og er deres pels flot, så ville jeg ikke skifte.

Fie har det super på RC, da hun var på olivers blev hendes pels ikke særlig pæn, men hunde reagere forskelligt

• #2   25. mar 2009 Hvis deres pels og sundhed er i top, ville jeg ikke skifte. Ved RC er steget meget, men det er også prisen hver.
    Jeg har selv brugt Olivers og var bestemt ikke tilfreds, min hund fik tør pels, blev helt grå og tabte sig utrolig meget, men det er jo igen fra hund til hund.

• #3   25. mar 2009 De trives faktisk fint nok på RC....(mini adult)

Men Olivers leverer jo - hvilket ville være rart/nemt.

• #4   25. mar 2009 Aqui startede på Royal Canin, og er skiftet over til Olivers foder med ekstra højt fedtindhold. Han elsker det, og trives lige så godt på det som på Royal Canin.

Qimmit er skiftet over på Olivers med lam, og der har flere efterfølgende kommenteret, at han har fået virkelig flot blank pels. Så for os har skiftet været en ubetinget succes!

• #5   25. mar 2009 Min vil slet ikke spise Olivers...

Til gengæld var hun vild med og vildt flot på RC..!

(har dog skiftet til anden produkt)

• #6   25. mar 2009 Min for RC og det er vi kun tilfredse med smiley Men ja kik på pelsen

• #7   25. mar 2009 Prisen er ikke afgørende.

Men kan se mange skriver positivt om Olivers - så rigtig fint at I kommer med jeres erfaringer.

• #8   25. mar 2009 Hvis I har kennelmærke leverer de da?

• #9   25. mar 2009 min hanhund vil ikke æde olivers. han rynker direkte på "snuden" af det. han er nu også en kræsen hund, dog ikke så meget mere efter vi fik barn. he he Men her kører vi også på RC

• #10   25. mar 2009 Jeg har ikke kennelmærke...Jeg har bare mange dyr...:o)

• #11   25. mar 2009 RC folket....Kører I så kun med et bestemt foder el. varierer I det ml. RC mærker...

Syns' min tæve virker træt af foderet. Jeg bruger mini adult..

• #12   25. mar 2009 jeg har skiftet fra RC til olivers og er rigtig glad for det... Min hund pølser mindre, men fungere lige så godt, med lige så fin pels på Olivers

• #13   25. mar 2009 Mine hunde fungerer virkelig godt på Olivers, og så synes jeg det er et etisk plus at det ikke indeholder biprodukter (affald)!
    Og så spiser de mindre så det bliver billigere at fodre med.

• #14   25. mar 2009 Jeg har skiftet fra Olivers til Rc....
    Da jeg fodrede med Olivers havde de en ør og kedelig pelse, der kom enorme mængder afføring og de var ikke vilde med det.
    Nu har de igen fået dejlig pels, afføringsmængden er betydeligt mindsket og de spiser med betydelig større velbehag.

• #15   25. mar 2009 Vi har kørt på Olivers, og hundene var også glad for det, men de fælede konstant og hele tiden på det, så vi gik tilbage til Henne Pet Foot, og nu er pelsen som den skal være igen.
    Men rigtigt lækkert foder er Olivers, mine havde bare så lige den ulempe, med foderet.

• #16   25. mar 2009 Jeg har "skrevet kontrakt" med RC, så der køber jeg foder. Jeg bestiller det via nettet, og så bliver det leveret på den adresse jeg ønsker. Fik lige 20 kg. Starter og 6 hvalpepakker leveret i går. Fin service.

Om det så kun er min avlstæve og hvalpe der får RC må tiden vise. For min Baloo trives så godt på Purina Pro Plan, så jeg vil helst ikke skifte foder på ham. Men det køber jeg i Tyskland, så det er ikke så dyrt.

• #17   25. mar 2009 Vi er meget glade for Olivers (og håber på at glæden varer ved, nu hvor de har forandret på produktet).

Men jeg tror nu ikke jeg ville skifte til det, hvis hunden fungerede glimrende på et andet produkt :o)

• #18   25. mar 2009 Nico, jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvor meget andre schæferejere med aktive hunde giver deres hunde.

Ved du hvor mange gram, dine aktive sportshunde får om dagen?

(sorry for OT :o) )

• #19   25. mar 2009 vi skiftede alle vores over fra rc til olivers, og nu skifter vi tilbage igen, ikke én af dem fungerer ordentlig på det, de har tør hud, klør sig, skinder ikke så meget i pelsen som de har gjort, to af dem laver stort flere gange om dagen, de kan dog godt lide smagen, selv den kræsne af dem, men det virker bare ikke til dem.
    Der er jo forskellige slags blandinger fra rc til miniracer, der er i hvert fald adult, sensible, indoor, dental hygiene og beauty....

• #20   25. mar 2009 Jeg tror godt nok jeg fortsætter med RC.......Synes mange har været "uheldige" med Olivers...
    Så når nu mine fungerer fint med RC, hvorfor så lave rav i den.

• #21   25. mar 2009 Jeanette, Olivers er et foder helt på linje med RC, Hills, Eukanuba - fælles for dem alle er, at ikke alle hunde fungerer lige godt på dem hver især ;o)

Derfor mener jeg bestemt også, at det giver mest mening at finde det foder, som hunden fungerer på, uanset navnet (inden for kvalitetsprodukterne) og så holde dem der :o)

Don't fix what ain't broken ;o)

• #22   25. mar 2009 Det var nu bare smart at få det leveret....Men jeg holder mig til RC som de får nu.

Men som skrevet, synes jeg min tæve ind imellem virker træt af det...Så må lige ha' kigget nærmere - om jeg evt. kan supplere med et andet RC produkt...
    Det er jo meget race og str. bestemt foder.....

• #23   25. mar 2009 Da jeg fodrede med tørfoder startede jeg begge hunde på RC og endte med Olivers til Monique og Hills til Anna, ingen af dem trivedes på RC dog forskellige reaktioner.

Nu bliver begge råfodret med stor tilfredshed for os alle smiley

Nogle hunde er robuste og trives uanset hvad de fodres med, andre kan kun trives på en type foder, så hvis man har fundet et optimalt foder er der ingen grund til at skifte, hvorfor rissikere noget smiley

• #24   25. mar 2009 jeg har fodret med Olivers i 5 år,og er yderst tilfreds, og det er vi mange der er.

Kommentér på:
Royal canin vs Olivers

Annonce