{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Royal canin vs. royal canin? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg undret mig over en lille ting:
Hvad er forskellen på royal canin fra dyrhandelen og den fra dyrlægen?

Snakkede med en medarbejder ved dyrlægen, hun sagde at det bedste kød kom i den til dyrlægen. Hvorefter resterne kom i den til dyrhandlen?

Er det korrekt?

Jeg forstår det bare ikke. For hvis man kigger på den fra dyrlægen til små hunde så er der 29% protein i. Hvor der i den fra dyrhandlen er 33% i?

Nogen der kan løse denne gåde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal canin vs. royal canin?
  • #1   21. mar 2010 Det lyder godt nok underlig, hvis det skulle være sådan.. Det tror jeg bestemt ikke. Dyrlægen vil nok bare selv sælge den og tjene på det.. Den er nok billigere ved dyrehandlen..

  • #2   21. mar 2010 Royal Canin har en foderrække med foder til almindelige raske hunde, og en foderrække til hunde, med diverse diagnoser.

    Det har mange af fodermærkerne.

    Dyrlægerne sælger hovedsagligt det foder, der er til specifikke sundhedstilstande og dyrlægerne kun det andet.

    Det der med at det skulle være bedre kød, og at dyrlægen selv laver deres - løgn og latin.


  • #3   21. mar 2010 HOV:

    Der skulle stå: Dyrlægerne sælger hovedsagligt det foder, der er til specifikke sundhedstilstande og DYREHANDLERNE kun det andet.


  • #4   21. mar 2010 Det dyrlægen sælger, kan du ikke få oplyst hvor det er produceret (alså det kan komme fra hvilket som helst land. Jeg kender ikke indholdsforskellen - men ingen af vores hunde vil spise det fra dyrlægen

  • #5   21. mar 2010 Joan - jeg skriver ikke, at man ikke kan få almindeligt foder hos dyrlægen, jeg skriver at de HOVEDSAGLIGT sælger det andet.

    Dyrhandlerne sælger til gengæld kun det almindelige.


  • #6   21. mar 2010 Ej det tror jeg godt nok ikke på... ja der er forskel på varianterne, det kan vi jo læse os frem til.. men at 2 ens poser skulle indeholde forskellig kvalitet, det tror jeg ikke på.

  • Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #7   21. mar 2010 Lige en oplysning.
    Da jeg i sidste uge skulle bestille foder i breederclubben over nettet, kunne jeg ikke mere finde "Beauty´en".... så jeg ringede ind og spurte til det.
    Beauty er trukket ud af produktion... den solgte godt nok Danmark men ikke godt nok andre steder, så derfor beslutningen....
    Der kommer en ny "erstatning" for den... og mener han sagde at den hedder "Derma" eller noget i den stil....
    Øv... mine hunde var så glad for Beauty... men kan jo være de også vil være det for den nye.
    Ønsker jer en god søndag.


  • #8   21. mar 2010 CH. Lige præcis og selvom man har opdrætteraftale kan man ikke få det dyrlægen sælger til hunde med specille behov. der er kun det "alm." :O)

  • #9   21. mar 2010 Jeg ved bare at det slags RC vi bruger til Sigurt kun kan købes hos dyrlægen.

  • #10   21. mar 2010 du kan se lidt paa det som med hills

    du kan ogsaa faa hills i dyrehandlen som er den standart foder for et dyr uden problemer.
    det samme gaelder for royal canin..

    det man faar ved dyrlaegen er special foder til hvis hunden/ katten har problemmer af en eller anden art.


  • #11   21. mar 2010 Det foder jeg bruger til Lilly kan også kun fåes hos dyrlægen, men det er fordi hun fejler noget.

Kommentér på:
Royal canin vs. royal canin?

Annonce