986 visninger
|
Oprettet:
Det undre mig meget... {{forumTopicSubject}}
At de folk, som har deres hund til at stå og gø ude i haven dag og aften, ikke irritere sig over det...
Blir de ikk idiot af at høre på det..?
Jeg er nød til at spørge nu..
Nu har jeg boet på min gade i 3 år.. Et ganske alm. villa kvarter med folk i alle aldre.. (en del ældre mennesker)
Og i de 3 år er der en eller andens hund, som jeg har bare har haft lyst til at kvæle..
Den gør fra tidlig morgen til sent aften og alle nabolagets hunde, gør igen...
Jeg ville ikke acceptere det, hvis det var min hun og ville da gøre noget for at stoppe det..
Kan man melde det?
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
Hvis du ved hvor det er kunne du jo henvende dig direkte og gøre opmærksom på problemet inden du pudser politi på dem. Det kunne jo være de prøvede at gøre noget ved det.
nov 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 231 Svar: 2.385
Og hele dagen er der 1 bestemt som står og gør.. KONSTANT...
(Burde den ikk blive hæs på et tidspunkt)
Og Mellem kl 16 og 19 er det et rent helvede. For der gør alle hunden. Næsten alle har store hunde. Så aner ikk hvor jeg skal starte.
Sys at folk er så uansvarlige.. Det er sgu da nemt at have hund hvis den skal rødne op i haven...
Men der er sikkert rigtig mange af den slags" folk " herinde.. Som har hunden til at stå der og skabe sig..¨
Årghh.. Blir idiot af at høre på det.. Især når man nu er begyndt at gå hjemme.
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 446
meen altså selvfølgelig skal hunde have lov til at gø en gang imellem meeen ikke døgnet rundt...
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 64
man kan begrænse det men at begrænse det fuldstændigt er da ikke ret klogt..
nov 2006
Ja en hund gør.. Og det kan man ikke forhindre.. Det ved jeg godt..
Men det er ikk acceptabelt at man lukker den ud i en have i et ville kvarter, midt i byen. Hvor det genere rigtig mange.
Fra man tager på arbejde til man kommer hjem igen.. Så må man lukke den ind i huset..
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
jeg var blevet komplet sindsyg hvis Lupe gøede -
- kan slet ikke klare gøen! DET GÅR LIGE IGENNEM MARV OG BEN ;-S
Og så at sku høre på det hele dagen. GUD FRI MIG VEL for et liv...
Min nabo ville bestemt få høre for det, hvis hans hund gøede hver dag, det er helt sikkert. Jeg lærer aldirg at vænne det døve øre til gøen.
jan 2009
Det er jo også synd, at hunden ikke får lov at at krudte af, tisse o. lign..
Jeg ved godt at det er irriterende, men som hunde-ejer må man tage det med.. Jeg kunne forstå hvis det var en lejlighed med hunde der gøede hele tiden, men ikke dette.. Folk der bor i villa'er har oftest hunde..
nov 2006
Den kan da ikk tisse i så mange timer, de fleste lufter, tager på arbejde og lufter når de kommer hjem. Men den her hund er ude konstant, eftersom den gør altid.. Den gør også NU.. i nat, imorgen tidlig, imorgen formiddag...... Så skal man ikk have hund hvis, man ikk gider passe den..
Den gør da tydligvis fordi at den ikk trives i den have konstant..
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Jeg er nu mere træt af naboens børn der LARMER konstant ... Uhh de burde putte mundkurv på de galpende kræ :o)
jan 2009
Men mig som hundeejer, kommer min hund ud hvergang han står ved døren og vil ud.. Du skriver intet om, at den IKKE kommer ind igen. :o)
Jeg siger bare, at lukke munden helt på hunden, er frihedsberøvelse og trods alt, er det den eneste måde at komme i kontakt med andre hunde på, som står på den anden side af hegnet..
nov 2006
Heldigvis har jeg en hund som gør meget lidt... Jeg kan nemlig slet ikk ha den lyd.. Slet ikk fra store hunde og små hidsige hunde.. Og det er fordi jeg har hørt på det så længe.
nov 2006
Sys da at det er flot, det i gør.. For der er da ikk mange der gør det...
okt 2007
Hunde taler med deres kropssprog og behøver ikke stå at galpe tidligt og sent. De kan snakke med andre hunde når de er ude på playdates ...
okt 2007
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.855
nov 2006
Er nød til at sove med dem nogen gange.. Sengen står ved vinduet og kan desværre ikk stå andre steder..
Og selv kæresten og hundens snorken, kan ikke overdøve, det gøén....
Det er så synd for den stakkels hund.. den råber vel på hjælp. Og dem som ejer den, må da have vænnet sig til det eller også er de komplet døve.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Vi har dog her en hund i nærheden, ejerene kan finde på at lukke ud kl. lort om natten og den gøer sgu værre en min hund, heldigvis er det ikke så tit.
Jeg ville nok melde det, hvis det er meget slemt og hvis det er fordi at hunden lider under det.
nov 2006
Ja det kan jeg godt forstå at du frygter.. For der er mopsede folk som mig, som ikk sys det er sjovt i længden..
Jeg har en fransk bulldog og min kæreste en amstaff. Og de er da i haven (min franske kan ikk gø så højt..) Og selvom den der hund står og gøér konstant.. Så er der ikk nogen af vores som gøér igen..
Og de gøér heller ikk af naboens møgunge som sparker hans bold ind i hækken med vilje..
De markere, hvis der er nogen der banker på eller min lillebror holder på motorcykel udenfor og gasser op.. Ellers ikk..
okt 2007
Men Kia synes bestemt ikke om at der var en fremmed på hendes territorie kl. lort om natten, og damn han fik travlt med at komme væk :o)
Ellers så skynder hun sig ud og går en natrunde og tjekker at alt som det skal være, tisser af og så banker hun på når hun vil ind, det foregår i stilhed :o)
nov 2006
Og at de også gør og vil gøre noget ved det...
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.289
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Gøen er ikke tilladt,medmindre der kommer nogen..
Heller ikke når der kører biler forbi eller landbrugsmaskiner på marken.. De kommer jo ikke ind her..
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Det er ikke frihedsberøvende, at en hund ikke må gø vedvarende. Grunden til, at den gøer er, at den vil skabe opmærksomhed på sig selv og det er ofte et udtryk for kedsomhed og ensomhed.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
(VI boede i nr 9) havde en schæfer den gøede og gøede, hun ku finde på at lukke den ud kl 01.00 om natten også gøede den indtil den blevet lukket ind, nogen gange kun en time efter. var ved at blive sindsyg. bor på landet nu, her er det kun mine hunde jeg kan høre gø....skønt.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
Det undre mig meget...