Det undre mig?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen.
Lige inden jeg starter vil jeg sige at dette indlæg ikke er møntet på nogen speciel overhoved.
Jeg ser ofte div. hunde til salg osv. sælgerne stiller en masse kriterier det er også rigtig godt de gør det men flere og flere er begyndt at skrive feks. "SKAL være i jylland så jeg kan komme og besøge den når jeg vil" så er det liige jeg tænker What the Fu** altså hvorfor tror folk de går af med en hund hvis de alligevel vil besøge den når det passer dem? en ting er da helt sikkert hvis jeg køber en hund af en anden så er jeg da ikke interreseret i at sælger kan komme og se hunden når det passer ham/hende. jeg kan bare ikke forstå det men måske er det mig der er forvirret og syntes det er et mærkeligt kriterie at sætte at man må besøge hunden når man vil :S
hvis det var mig der gik af med kali (SOM JEG ALDRIG GØR) så vil jeg da ungdå at besøge hende for ikke at gøre mig selv mere ked af det end jeg er i forvejen hvis i forstår
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.218
Jeg har aldrig set det.
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 284 Svar: 1.010
Selvfølgelig må de da se den men hvis man vil se den når man selv har lyst så syntes jeg det er lige meget nok. så kan man jo ligeså godt beholde sin hund selv.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Den er ok med mig.
Men ikke om jeg gad have folk rendende i tide og utide når det passede dem.
Sidder og forestiller mig der forventes kaffebord når man keder sig om søndagen ;o))
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.683
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 341
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.683
Det undre mig??