{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Øv øv-Bestod ikke begynderkonkurrencen {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskirften lyder så var vi til begynderkonkurrence i PH i søndags og vi var ellers sikre på at hun var klar til at rykke op - Men Bine valgte at rijse sig under afdækningen efter kun 10 sek. (Skal blive liggende 1 min. mens fører går i skjul) og det kostede så lige 9 point.
Vi endte med at få 78,8 point og manglede således kun 1,2 for at rykke op - Øv øv.

Skulle bare lige ud med - Men vi tager den jo bare igen til juni. der er ikke rigtigt så meget andet at gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv-Bestod ikke begynderkonkurrencen
  • #1   17. mar 2009 Øv, det var da ærgeligt.. Det er ikke sådan hvis hunden eller fører har en dårlig dag og alt bedømmes ud for prøven.. Så må I jo bare træne godt på de øvelser, som hun har en svaghed i.. smiley Og så får I fuldt hus i næste prøve.. *S*

• #2   17. mar 2009 Ja, der er jo ikke så meget andet at gøre - Er også sikker på at det går meget bedre næste gang.
    Jeg er også rimelig sikker på at det havde noget at gøre med at føreren (min kæreste) var rimelig nervøs, så jeg giver nu mest ham skylden for at vi ikke bestod. Nogen skal jeg jo bebrejde, og hunden kan jo det hele - det er bare lige at huske at give de rette signaler.

• #3   17. mar 2009 "Nogen skal jeg jo bebrejde" er selvfølgelig sagt med smil :o) :o)

• #4   17. mar 2009 Tanja: Hehe.. det er aktid godt at give kæresten skylden.. *GG Er dte også ham der normalt træner med hende?

• #5   17. mar 2009 Man er ikke en rigtig hundefører, hvis man ikke har mindst ti undskyldninger, for hvorfor hunden ikke kan på dagen
    smiley
    Jeg havde også alle undskyldningerne klar i søndags, hvis Anubis ikke kom igennem sin første Sph- udtagelse, men dem fik jeg heldigvis ikke brug for. Tværtimod. Gik langt bedre end forventet.
    I må på den igen.
    Kan godt forstå at din kæreste var nervøs- det bliver jeg også altid til prøverne / konkurrencerne.

• #6   17. mar 2009 ÆV hvor ærgeligt, men på den igen, og hellere tage prøven engang mere også sidder den lige i skabet end at rykke op uden at være klar. nu er det jo heller ikke kun hunden der er til prøve, så måske det er meget sundt for alle at tage den en gang mere smiley God fornøjelse med træningen smiley

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #7   17. mar 2009 Tja stævner er lige så meget træning for ejeren´s nerver. ( taler af personlig erfaring )
    Men bogen " den anden ende af snoren" er god at slå sig selv med Hmmmmm

• #8   18. mar 2009 Ja, det er for det meste ham der står for træningen. De gange han så ikke kan komme, tager jeg over. Men til prøver/konkurrencer er det altid ham.

Lea A: Tillykke ;o)

Og ja, vi må bare på den igen - Tror nu mest det er kæresten der skal "trænes" i, ikke at være så nervøs ;o)

• #9   18. mar 2009 De to skal bare have lidt prøveerfaring.

Han skal træne i at være tydelig selvom han er nervøs (for nervøsiteten kommer kan sikkert ikke til at kunne tage fra ham), og hunden skal lære, at far stadig mener DÆK selvom stemmen ryster ;o)))

Kommentér på:
Øv øv-Bestod ikke begynderkonkurrencen

Annonce