{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Ihh hvor jeg hader hundekøbere {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo min Malika til salg..
Så var der en der ringede på hende her i torsdags oo han var meget intresseret i hende..
Og jeg havde en rigtig rigtig god mavefornemmelse med ham (Har lige oplevet det modsatte)..
Han ville gerne komme og kigge på hende her idag og ville ringe i formiddags for at aftale tid..
Men tror i at han har ringet??
Nej det har han ikke..
Har har ikke engang sendt så meget som en sms eller mail om at han ikke kunne alligevel eller sådan noget..
Jeg tror det er 10. gang jeg oplever det her..
Og nu er jeg simpelthen godt trætte af de slags hundekøbere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh hvor jeg hader hundekøbere
  • #2   14. mar 2009 andrea P: Ja det tror jeg også..
    Men hold fest hvor er det belastende..
    Hvorfor i alverden ringe på en hund og give sælgeren forhåbninger og så pisse sælgeren langt op og ned af nakken ved bare at blive væk og ikke give lyd fra sig..
    Ihhh..
    Kan blive så rasende over det..


  • #3   14. mar 2009 Måske er det meget godt den eventuelle køber blev væk, da det lidt tyder på noget der ikke helt er gennemtænkt...

  • #4   14. mar 2009 annelise H
    Det er rigtigt nok..
    Han lød ellers som om han havde tænkt det godt igennem i tlf..
    Ville gå på udstilling med hende osv osv..
    Faktisk gøre alt det jeg havde af tanker i mit hovede om hvordan jeg ville have en ny ejer til hende skulle være..

    Men det har han jo så bevist at han ikke er..
    Han har jo åbenbart bare hældt vand ud af ørene.. smiley


  • #5   15. mar 2009 Connie P
    Lige præcis..


  • #7   15. mar 2009 andrea P
    Lige præcis..
    Men det er bare såååh irriterende..
    Har haft så mange der har ringet på hende hvor jeg har haft en god mave fornemmelse og hver gang så lave de det her pis..
    Det er bare så belastende..
    Er selvfølgelig glad for at kunne have min baby noget længere tid, men det er bare irriterende alligevel..
    Især når det er for hundens eget bedste at man har sat den til salg..


  • #9   15. mar 2009 I Keel U skal af med hende pga skole, arbejde og for lidt timer i døgnet til det hele.
    Jeg er mor til hende og ja derfor tillader jeg mig at svar på hendes vegne.



  • #10   15. mar 2009 I keel U
    Det kan jeg dæleme godt følge dig i at du er træt af!!

    Dog har jeg prøvet det omvendt jeg havde ringet på en hund, og aftalt at jeg kom fredag (ringede om tirsdagen) og hentede hunden, jeg bor i kbh og skulle til nordjylland så jeg kombinerede turen med at tage hjem til mine forældre også (bor i sdr. jylland). Om torsdagen får jeg en mail fra sælger om at hunden lige er blevet hentet af en anden køber, der var jeg grædefærdig havde gjort alt klart til hunden, også får man sådan en mail dagen før man skal hente den smiley


  • #11   15. mar 2009 Nina og de skøre hunde .
    Arj det kan jeg godt forstå..
    Puha, det må have været hårdt.. smiley

    andrea P
    Ja det er som min mor skriver..
    Og tro mig det piner mig..
    Hun er jo min lille baby.. smiley
    Ville gøre alt i verden for at beholde hende..
    Men verden vil ikke som jeg vil..
    Desværre..


  • #12   15. mar 2009 Kan kun sige, jeg føler med dig. Hvor er det tarveligt folk er sådan. Men surprice surprice. Håber du snart finder en god person til hende. Det er jo ikke for sjov man har sin hund til salg, så folk kan i det mindste respektere dette ved eventuel henvendelse. Held og lykke

  • #14   15. mar 2009 Christina J
    Nemlig..
    Håber det mere for Malika's skyld..
    For hun kan jo mærke på mig at det irriterer mig..
    Og det er synd for hende..


  • #15   15. mar 2009 Før jeg fik Buller, havde jeg kig på en yngre hund herinde på galleriet. Jeg havde aftalt med ejer, at jeg skulle komme og kigge på hende og så ejer kunne møde mig. Men dagen før har de solgt hende til en anden. . . den oplevelse er altså også noget træls. Men jeg er egentlig glad nok for det, for ellers havde jeg aldrig fået Buller, og ham vil jeg bestemt ikke være foruden. Desuden fandt jeg ud af, at det også var en ældre hund jeg skulle have, og ikke en yngre.

  • #16   15. mar 2009 Så selvom sådanne oplevelser er trælse, må man huske på, at de sker for en eller anden grund. Og det var bare ikke meningen at jeg skulle have den yngre hund.

  • #17   15. mar 2009 Det beviser desværre at levende dyr bliver betragtet som en indkøbsvare.

    Men trøst dig over at det så ikke var der din dejlige hund skulle bo. For i mine øjne er det ansvarsløst bare ikke at dukke op.

    Håber lige pludselig en dag at den rigtige køber er der.


  • #18   15. mar 2009 Gitte M * Bianca på 62. dagen efter første parring *
    Jaah det håber jeg også..
    Men kan kun sætte pris på den ekstra tid jeg har med hende..
    Elsker jo hunden mere end noget andet i verden..
    Har jo næsten lige fået tatoveret hendes navn på lænden henne ved de hundepoter jeg har samme sted..


Kommentér på:
Ihh hvor jeg hader hundekøbere

Annonce