{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drikker meget vand.
  • #1   14. mar 2009 livmoder betændelse tag temperatur og hvis er den er blevet tykkere de sidste dage og har feber og der kan være udflåd men ikke alti d så kontakt dyrlægen det kan blive en dyr oplevelse jo senere den kommer i behandling du kan også gå på nettet og skrive hundesygdomme det vil lede dig vidre til aktuelle sider

• #2   14. mar 2009 Sukkersyge?
    Syns ihvert tilfælde det sku checkes.....

• #3   14. mar 2009 Men hund drikker kun meget når vi er her.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 457
    #4   14. mar 2009 Hvis hun køre meget højt op i gear, kan det være at hun bare slukker tørsten. Men prøv at bede ham om at måle hendes vandforbrug i det dagllige. ( mål hvor mange gange han fylder x antal L vand op )
    Så kan han snart se om det er kun når i er der, eller om han skal til dyrlægen.

• #5   14. mar 2009 kommer an på hvor meget er meget..?

Min hund var under tjek for livmoderbetændelse og dyrlægen sagde at hvis hunden drak mere end 100 ml pr kg var det at drikke meget...

Dvs min hund på 9 kg ikke skulle drikke mere end 900 ml vand om dagen så var det unormalt...

Ja ved ikke om du kan bruge det til noget men så kan du da måle af hvor meget vand den drikker for at sige om den drikker meget eller lidt...

• #6   14. mar 2009 Kan måske værre en stresstilstand. Jeg ved at Gambey drikker uafbrudt, når han kommer fremmede steder hen eller er meget stresset. I sådanne situationer er jeg nød til at styre hans forbrug og kun tilbyde ham vand i små mængder.

• #7   14. mar 2009
    Katrine R

Hubd drikker ikke så meget, det tror jeg ikke, men hund driker mere end hvis ikke vi var her ?

• #8   14. mar 2009 men tak til i andre smiley

Kommentér på:
Drikker meget vand.

Annonce