{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Kan en hund "glemme" at gå pænt i snor {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder, så har Bine åbenbart "glemt" hvordan man går når man har snor på.
Hun hiver og trækker, og ALT er tusind gange mere spændende end mig. Jeg kan hoppe, springe, danse, fløjte, lokke med pølser, bold eller andet sjovt, men jeg bliver bare TOTAL ignoreret!
Hun er 16 ½ måned, så jeg tænker lidt at det måske er en del at den (forhåbentligt) sidste lømmel-alder, eller kan det have noget at gøre med at hun er falsk drægtig og "mangler" sine hvalpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en hund "glemme" at gå pænt i snor
  • #1   13. mar 2009 Ork ja - alt indlært kan glemmes i den alder, og også indimellem, når alderen ikke kan bruges om undskyldning længere. Bla. glemte min Lanka ALT om hvad stå-øvelsen indebærer da hun var ca. 3 år. Så måtte vi starte helt forfra smiley

• #2   13. mar 2009 I den alder din hund har kan den glemme alt smiley hvis det har siddet godt fast en gang, så kommer det dog tilbage....

Karla glemte dæk en overgang lige før sin første løbetid .... kiggede simpelthen på os som om vi talte russisk når vi bad hende om at dække *lol*

• #3   13. mar 2009 ååh, ja, kiwi har snart haft en periode med alle kommandoer hvor hun ikke lige gad/ville/kunne huske hvad det drejede sig om.. så er det bare med at begynde på gå pænt træning igen...

heldigvis har vi ikke oplevet at det ´tager nær så lang tid at genindlære smiley

• #4   13. mar 2009 Det er vist ikke usædvanligt. Min hund får stadig perioder hvor hun spiller dum og glemmer alt om pæn opførsel. Det er som regel når hun er ved at være i løbetid, men det går over igen.

• #5   13. mar 2009 Mange tak - Så er jeg mere rolig.
    Med alt andet end det, kører det bare rigtig godt lige nu - Men at gå pænt når man bare går tur, det er TOTALT GLEMT :o)

• #6   13. mar 2009 Velkommen i klubben smiley Vi var til lydigheds prøve i går og hun kom i løbetid i søndags, og med et svup havde hun glemt halvdelen af øvelserne, og skiftede i øvrigt imellem at være en glad julegris og ligne en, der lige var blevet slået hårdt !! Meget mystisk, vi bestod dog. Men fik også rigtige mange point på forståelse for hunden og håndtering, mere end vi fik for udførelsen. smiley

Kommentér på:
Kan en hund "glemme" at gå pænt i snor

Annonce