{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

HJÆLP de gør og gør og gør {{forumTopicSubject}}

vi har 2 hunde som gør helt sindsygt når vi IKKE er hjemme... de kan sagtens gø når vi er her, men så siger vi NEJ og så stopper de stort set hver gang med at gø... men når vi ikke er hjemme går de helt amok, og frygter jo lidt nogle naboklager efterhånden, musik har vi prøvet og det skal virkelig være højt for at det hjælper..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP de gør og gør og gør
  • #1   5. mar 2009 alene hjemme træning fra starten af igen tror jeg ?

  • #2   5. mar 2009 men hvordan giver man alenehjemmetrænning som virker på det?? for vores 1. hund som vi fik for et lille år siden var bar verdens nemmeste og havde ingen problemer med at være alene hjemme fordi vi startede i det små og forlængede det trinvist... MEN så fik vi lige en problem-unghund og nu har hele opgangen "glæde" af dem når vi ikke er her:-( er i 7 sind for i værste tilfælde kan boligforeningen vel smide os ud hvis hundene genere andre!!:-(

  • #3   5. mar 2009 har i selv startet forfra med den nye hund? med at lade den være alene lidt tid af gangen, tit kun et par minutter og så øge tiden? har selv lige fået en der ikke kan være alene og sku også starte helt forfra.. hun kan være alene en time eller to nu, så det går langsomt. men man skal huske at det tager måske lang tid at gøre fremskridt, men der skal måske ikke mere end 5 minutter for lang tid alene hjemme til at ødelægge det hele og man skal starte forfra igen

  • #4   5. mar 2009 At give dem halsbånd på er efter min mening meget dumt... De er 2 unge hunde, som højst tænkligt leger eller mosler rundt.. Hunde skal i selskab med andre IKKE have halsbånd på..

    Det er også den lettet løsning, man må som skrevet: Starte forfra i træningen, hundene gør det jo ikke for, at genere, men for, at fortælle de er stressede, har et savn m.m..


  • #5   5. mar 2009 Jeg er sådan set ligeglad med halsbåndets funktion.. Det virker sikkert, men efter, at have hørt hvad der er sket herinde med diverse hunde og oplevet en 3 benet hund pga.. Leg med halsbånd på.. Der er brugere herinde, der har skader på deres hunde efter de har leget med halsbånd, og det er det jeg vil frem til..

  • #6   5. mar 2009 Det er 2 unghunde, som sikkert mosler rundt... Hvis ikke det er tilfældet er det nok der forklaringen ligger(altså hvis de er adskilt, når de er alene hjemme), hvad siger trådstarter??

  • #7   5. mar 2009 Jeg starter med at sige tak for de gode råd ihvertfald... og i øvrigt er det ikke 2 STORE hunde vi har... smiley 9 og 10 kg vejer de.... men lige meget med det.. kan sagtens se det er en fordel med det halsbånd, men er netop også selv bange for skader med halsbånd og håber og krydser alt jeg har på at det kan klares uden... problemet med at være alene er bare kommet senere, for i starten var de maks alene hjemme 2 timer dagligt og det gik egentlig fint nok, der blev bidt lidt i tapeten og i en sofa, men herre gud, de er unghunde og skal vise sig for hinanden.. men her efter at vi så er væk 6 timer er de begyndt at gø og tror desværre også det handler om at de geare hinanden op, har prøvet at lukke dem fra hinanden men det resultere bare i at den ene står og hyler som en ulv... smiley

  • #8   5. mar 2009 Ja netop ulvehylet signalere de kalder på flokken...
    Det er nok den ændring i tiden du selv fortæller... I må starte om igen..med alene hjemme træningen... Ingen store "farvel scener"
    Ingen store "velkomst scener", hvad har de af tilladlige alene hjemme legetøj?


  • #9   5. mar 2009 ja , heldigvis er vi meget gode venner med vorea naboer og de hjælper meget med f.eks at gå ind og skrue op for noget musik så de falder til ro når vi ikke er her.. krydser blot fingre for at de 2 andre i opgangen vil væbne sig lidt med tålmodighed.. men er efterhånden lidt desperat, for som du selv nævner kan det jo netop ende med vi står uden tag over hovedet:-/

Kommentér på:
HJÆLP de gør og gør og gør

Annonce