{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HIKE Foder
  • #1   19. feb 2009 Jeg kender en del, der kører med slædehunde, der fodrer med HIKE - og de er vist meget tilfredse med det. Jeg har ikke selv prøvet det.

• #2   19. feb 2009 okay, vil nemlig prøve det, har en veninde der giver hendes rottweiler og anden blandings hund det og hun siger det er godt

• #3   19. feb 2009 vi bruger hike tik vores blandingshund og vores boerboel. vi har ingen problemer med HIKE til den blandede men overvejer at prøve noget andet til vores bb, for synes hans afføring er begyndt at blive lidt svingende...
    vi køber det ved en der selv har 15 slædehunde, og hun er virkelig glad for det.

• #4   19. feb 2009 Hej vi giver vores hunde Hike og vil ikke fodre med andet da vi har haft problemer med diverse andre mærker at vores hunde simpelthen ikke ville spise det så kan varmt anbefale Hike!
    Vores fungerer super på hike, god pels og det hele

• #5   19. feb 2009 hos min hund er det så lige omvent....da jeg fik hende (smilla) kom hun med hike foder, og hun var bestemt fin i pels m.m. men efter et stykke tid ville hun ikke æde det længere også var vi jo nød til at finde noget andet.... men det afhænger vel af hunden...

Kommentér på:
HIKE Foder

Annonce