HUNDE FODER HIKE {{forumTopicSubject}}
hej alle jeg er begyndt at sælge HIKE hunde foder jeg har selv kørt med brugshunde foderen på mine egne hunde i ca 2 måneder og de funger SUPER godt på det jeg er 120% tilfreds med det mange gode proteiner og ikke så meget fedt passer super godt til min form for træning og type hunde.
det kan bringes ud hvis det er inde for rimlig afstand af ishøj skriv til mig og lad os se aftale nermer.
først lidt om det jeg har
HIKE FULDFODER 30/24 AKTIV HUND 15 KG. 300,00 30 g protein, 24 g fedt
HIKE FULDFODER 24/15 BRUGSHUND 15 KG. 300,00 24 g protein, 15 g fedt
HIKE FULDFODER 18/10 DIÆTFODER 15 KG. 300,00 18 g protein, 10 g fedt
HIKE FULDFODER 28/15 HVALPEFODER 15 KG. 335,00 28 g protein, 15 g fedt
jeg kan sende en fuld produkt annerlyse/infomations ting til folk på deres mail hvis de er interasseret ..
her er lidt om hikes produkter og måden det er lavet på
HIKE HUNDEFODER
HIKE har siden 1978 produceret høj kvalitets foder til hunde, og derigennem opnået stor erfaring i sammensætning af foderet og nøje udvælgelse af råvarer. Vi sætter altid hunden i centrum, for derved at sikre en høj biologisk værdi i foderet, som er alt afgørende for hundens helbred, velbefindende og præstationer.
HIKE er et dansk produceret hundefoder, hvor alle råvarer kommer fra dyr og planter, som er godkendt til menneske føde.
HIKE HUNDEFODER opfylder alle krav som stilles til et SUPER PREMIUM hundefoder.
Siden 2007 har HIKE´s produktionsanlæg været ISO 22000 certificeret, hvilket betyder at der udføres særlig høj kontrol, som ved produktion af menneske føde, af alle råvarer ved levering, under selve produktionen, og af det færdige produkt, som bliver analyseret på egen laboratorium inden udlevering. Samtidig med at vi er tilknyttet plantedirektoratetet som fører foderhygiegne kontrol og udtager stikprøver af fodret til analyse.
Kyllingekød er den vigtigste proteinkilde i HIKE, der sammen med fisk giver det en høj biologisk værdi og en høj indhold af essentielle aminosyrer, og samtidig et smagfuldt foder, der er let fordøjeligt for hunden.
Fedt indholdet i HIKE er både animalsk, (kylling, svine fedt og fiskeolie) og vegetabilsk olie, med den rigtige balance mellem omega 3 og omega 6 fedtsyre. Fedtstofferne er alle let omsættelige for hunden og den vigtigste energikilde, der samtidig giver hunden en sund hud og glansfuld pels.
Kornprodukterne, der alle er GMO- frie og ikke sprøjtet med stråforkortnings middel, er behandlet så kulhydraterne er letfordøjelige for hunden.
Vitaminer og mineraler er tilsat i velafbalanceret mængder, som dækker hundens behov under alle livsstadier og alle aktivitets niveauer.
.ALLE HIKE FODER PRODUKTER
er garanteret fri for:
Soyaproteiner,
vegetabilske proteinekstrater,
farve,
aromastoffer og
konserverings middel.
HIKE VIL VÆRE EN SERIØS OG TROVÆRDIG FODERLEVERANDØR, DERFOR HAR VI ”ÅBNE” DEKLARATIONER PÅ ALLE VORE PRODUKTER, HVOR VI KALDER RÅVARERNE VED DER RIGTIGE NAVNE, DER ER INGEN OMSKRIVNINGER ELLER SYNONYMER FOR VORE INGREDIENSER.
OMSKRIVNINGER KAN EKSEMPELVIS VÆRE:
Vegetabilsk protein ekstrakter = soya
Vegetabilske biprodukter = soya
Bouillon= smags-og farvestoffer
mvh martin thomsen
jun 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 4 Emner: 196 Svar: 447
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 282
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
sep 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 282
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
HUNDE FODER HIKE
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside