{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Sindssyge ideer om avl! {{forumTopicSubject}}

ja, undskyld, for jeg ved hvor mange af disse tråde der er, men oplevede noget sygt i går!

En ven og jeg havde hundene ude i sneen og lege, og min ven smed efterfølgende nogle billeder af det ind på FB.
Da jeg kommer i nærheden af en computer senere, og ser dem, har en af hans "venner" kommenteret albummet.
Jeg har aldrig mødt vedkommende, og han skriver disse kommentarer ud fra små 20 billeder af to hunde i leg! Håber det kan læses ordentligt!

Her er nogle af kommentarerne:
-"smukke hunde! hvis en af dem er hun hund,,så overvej at parre den med min han. han er slædehund,og 20% ulv,"

-"Den lille er min vennindes tæve, men da den er amstaf vil det af flere grunde være et dårligt mix..."

-"med min hunds rolige natur tror jeg nu det ville afbalancere "dræberhunden" hehe
men smukke hunde begge 2 bare noget lort med dansk politik på det område!
tror sgu ikke du får en mere trofast hund,mange "kamphunde" vil gå i døden for deres ejer!"

-"Hørt hørt!!!
Mente mere pga af størrelsen på hundene, men Anja der ejer hende kommer nok forbi albumet her og så kan hun jo selv tage stilling... :)"

Så skriver de lidt frem og tilbage om forskellige ting, og jeg kommer på og skriver til ham at:

-"Hmm Michael.. Din hund er sikkert fin og sød, men jeg mener at man skal være meeeeget kritisk mht. avl af muskelhunde!.. Og tror bestemt ikke man er garanteret et godt resultat når man blander på kryds og tværs..
Så Gaia er ikke interesseret smiley Og Jay ville sikkert også blive skuffet! :P"

-"ok anja,,np,,tror du har ret,,og ærligt talt er det os bare fordi at jeg vil ha at min hun får noget,,,,andet hund,,hehe
men ville være en god karekter det ville lave,,min hund kan du alt med,,han er genetiskskt set 20% og med din hunds karakter og min hunds karekter,,tror jeg det ville blive en god hund,,men måski ikke så køn hehe"

Er det ikke vildt mærkeligt?? Han kender ikke min hund OVERHOVEDET! Det kan jo være den æder alle andre hunde end den på billederne?? Og hans er ikke engang en tamhund, der er åbenbart ulv (?!) i den???

Folk er SÅ sære!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sindssyge ideer om avl!
Kommentér på:
Sindssyge ideer om avl!

Annonce