{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Laban bed i hundeskoven. {{forumTopicSubject}}

Da vi idag- Som så mange andre dage var i skoven, skete der noget meget irriterende, der var ellers god stemning i luften. Men Laban havde fået fat i "jagtekæppen" som hundene selvfølgelig jagtede som gale, og da Laban lægger den fra sig kommer der 3 hunde hen til ham, mens jeg er ved at få ham i snor da vi skulle ud af skoven igen efter 4-5 omgange, som vi plejer. Der er 3 hunde der knurre af Laban og der er optakt til ballade, jeg tager derefter Laban op (i hans full-body sele) Ca. 1 m over jorden så hverken ham eller de andre hunde, som i øvrigt har mere travlt med at få Labans pis i kog, end at tage den kæp der nu, ligger ca 5 meter væk. - Da en sankt bernardshund hopper op og snapper efter Laban (vi er stadig langt over 1 meter oppe med hele Labans krop) - Får laban fat i læben på den ellers dejlige skt. bernard. Nu lyder spørgsmålet så, hvem har skylden for det bid- der medfører en konsultation ved dyrlægen. Jeg gør ALT for at få min hund væk fra balladen mellem hundene, og alle andre står og ser til ca 10 meter fra. Det skal siges at de andre hunde ikke var indblandet til sidst, men blev kaldt til sig af ejere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laban bed i hundeskoven.
Kommentér på:
Laban bed i hundeskoven.

Annonce