Nellys ben - Part 3 Nellys ben - Part 3
Jeg har tidligere fortalt om Nellys ben - problemer med halthed osv
(link fjernet)
I går var vi så hos dyrlægen for at få tjekket hvordan det er gået - hun har i et ret langt stykke tid ikke haltet - eller i hvert fald ikke tydeligt, men jeg tænkte at hun jo skulle tjekkes for at vi kunne være helt sikre.
Dyrlægen har været meget i tvivl og vi havde snakket om at vi skulle på Fakse dyrhospital hvor de kan lave kikkertundersøgelser - for dyrlægen havde mistanke om et delvist overrevet korsbånd eller anden skade i knæet.
I går tjekkede han Nelly i hoved og røv for at sige det mildt - han bøjede og strakte benet - trykkede det sammen osv som de nu gør - og hun sagde ikke et kvæk!
Hun er ellers ikke bleg for at pive - hun er jo en lidt fornærmet madamme ; )
Vi havde hende nede og løbe frem og tilbage flere gange for at se om hun så haltede efte han havde haft fat i hende, men nej stadig intet!
Så alt tyder på at hun er rask og i orden igen!
Vi skal fortsætte lidt endnu med stor dosis Artoflex for led og sener og at tage den lidt med ro - altså ikke ud og tonse med 30 hunde ad gangen osv
Så det var bare den bedste dag - jeg var så lettet da vi kom hjem!
Han sagde også at hun bar præg af at være meget velplejet - og at vi tydeligvis havde hende allergi helt under kontrol!
Så jeg var pavestolt og lettet over at Nelly ikke skulle alt muligt igennem med kikkert undersøgelse eller operation/genoptræning!
Ville bare lige dele det med alle jer andre ; )
God weekend herfra!
okt 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 518
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Super!!!
Hun har da også været meget igennem så det er vel nok dejligt at det er blevet bedre :o)
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Tak fordi du lige delte den med os andre, den bragte lige smilet frem hos mig :o)
Knus og fortsat god weekend,
Karina.
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Ville ønske jeg altid havde givet hende det!
Men vi blev enige om lige at give hende mere et stykke tid endnu.
Han fortalte også at den "nye" artoflex hvor der ikke må være glucusamin i, at de har fået smuglet det i på en måde sådan så at når det nedbrydes så frigøres der glucusamin alligevel så man kunne roligt købe den nye udgave også...
nov 2004
Tak for alle jeres søde beskeder ; )
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Super dejlig nyhed - det er jeg sørme glad for på både din og Nelly`s vegne.
Håber alt vel laaaaaaaaaaaaaaaaaang tid fremover.
Knus Marlene
nov 2004
men hvad siger dyrlægen at der er i vejen??
Nellys ben - Part 3