Amstaff forsvundet i fra Lading, Århus {{forumTopicSubject}}
Skriver lige på vegne af min veninde og hendes kæreste.
Da de kom hjem i går var deres Amstaff væk, hun fik aftensmad hjemme, og er ikke set siden, og de er ret sikre på hun er stjålet, da hverken politi eller andet har hørt noget til hende - de har gennemsøgt hele byen og været oppe hele natten for at finde hende.
Hun er en gylden /lys brun amstaff med hvid bryst og lidt hvidt på snuden og kuperede øre (Minder meget om en pitt) Hun vejer lige omkring 35 kilo og er lidt langbenet af en amstaff at være. Hun er meget kærlig overfor mennesker men ikke altid andre hunde, pga den tidligere ejer... Hun havde en rød Ezydog sele på, dog uden navneskilt, men hun reagerer navnet Luka.
Forsvundet i går aftes og plejer aldrig at blive væk en hel nat, hvis hun er smuttet ud af snoren. Som sagt fra Lading nær århus..
Min veninde er helt ude af den og vil gøre alt for at få hende igen, så sig endelig til hvis nogen ser hende eller en i tror er hende - jeg giver alt videre til hende med det samme!
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Men 35 kg for en amstaff tæve ??
sep 2006
Følger: 51 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 319 Svar: 3.013
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.738
Men jeg forstår ikke helt.... hun slap ud af sin snor? Hvor var de henne da hun gjorde det? Måske er hun stadig i det område?
sep 2006
nov 2007
De har vel ingen fjender der synes det kunne være sjovt at snuppe hunden fra gårdspladsen?
sep 2006
nov 2007
Det er efterhånden så let at få fat i en amstaff hvalp, så jeg kan næsten ikke tro at det er en totalt fremmed der har taget hunden. Så skulle det være en eller anden tosse som synes den ser farlig ud med kupered ørere og sådan, og derfor har snuppet den med en hundekapshensigt. Det er ingen rar tanke. Men jeg tror næsten at det må være nogen som har et udestående med dem.
Jeg bor lidt langt væk, så jeg kan ikke rigtig være med til at lede efter hende, og det er usandsynligt at hunden skulle ende her hvor jeg bor.
Så jeg prøver bare at give nogle forslag til hvad der kan gøres. Du må sige til hvis det bare er belastende.
Men jeg kan godt forstå at det er en meget ubehagelig situation at stå i. De må være meget bekymrede.
sep 2006
Amstaff forsvundet i fra Lading, Århus