707 visninger
|
Oprettet:
Gåtur med hundene. {{forumTopicSubject}}
Hvor lang tid bør man gå med både store og små hunde .... bare sådan ca ???
Nu er det sådan at jeg går med min mellem 30-60 min, hver for sig - den store der går vi i rask tempo, og den lille lidt langsommere - men hver eneste gang jeg kommer hjem, så er de så fyldt med energi, så de spurter rundt efter hinanden i hele huset i leg, det har jeg selvfølgelig ikke noget imod, men nu har jeg jo før fået forslået at gå en tur med hundene når de skal være alene hjemme, så de bliver trætte, da den yngte laver ballade - men det hjælper jo ikke når de får en masse energi ?
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Men det cirkus skal vi igennem hver gang Har hørt om andre hunde, der gør det samme.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 538
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.070
Det med at slappe af når man kommer hjem, har osse her krævet lidt træning. Men kender du ikke selv det, at når man har været aktiv, så tager det liiige lidt tid at falde ned igen?
Jeg har gjort det ved Reiki, at når vi kommer hjem, så får han et par kiksere at hygge sig med. I starten var det noget længerevarende, som f.eks. et ben. På den måde var han jo "nødt til" at ligge sig og slappe af.
Eneste ulempe er at han nu, som det allerførste når vi kommer hjem, render ud til kikseskabet i køkkenet;o)
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
den sidste tid nu har de ikke fået sine " normale " gåturer da min far går med dem pag jeg har været i trafikkuheld , men faktisk så har de været rolig ind til meg efter gåturene , men nogen dage har de været lidt rastløs før min far kommer og henter dem...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Men jeg synes så heller ikke, det er en god idé at køre fra ham lige efter... Når vi har gået tur, så går der min. 30 før vi køre... Netop så han har tid til at falde ned og blive rolig inden vi går... Nogle dage kan det kræve at vi sætter os og kæler et stykke tid... Eller nogle stille hjerne øvelser...
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
Gåtur med hundene.