Pasning af hund :-) Pasning af hund :-)
Ja vi skal på ferie i uge 10 og jeg synes ikke at kunne fine at godt sted omkring, Århus, Randers, Grenå egnen hvor vores guldklump kan blive passet ordentligt.
Hun er vant til at være sammen med os næsten døgnet rundt og hun er i sofa og seng, derfor frygter jeg hun vil blive rystet over en hunde pension og søger i stedet en sted hun kan blive PASSET ordentlig med få hunde og masser af mennekekontakt flere gange om dagen.
Nogle anbefalinger?
Ps, hun er en amstaff
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 16
Er han også vant til konstant menneske kontakt?
Det er bare så vigtigt hun ikke er "alene" eller kommer til at føle det sådan.. og vil helst heller ikke have hun står i midten af 20 gøende hunde hele natten.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Det er privat og ikke noget med bure eller løbegårde. Hundene skal have deres kurve med og om dagen ligger de i hver deres kurv eller på deres tæppe sammen i køkkenet når de ikke trænes med, leges med, nusses med, spiser etc. Om natten sover de i hver deres kurv i hver deres rum men er ellers sammen med mennesker og andre hunde på alle andre tidspunkter af døgnet alt efter hvad hundene har lyst til.
De må ikke ligge i møblerne men ellers er det som at være hjemme for mange af hundene.
Der er mange tønder land hundene kan tumle rundt på, have, mark og skov og altid under opsyn selvf. :o)
Det er min hundetræner der tager hunde ind til pasning. Hun har været træner ved DcH i 25+ år og er nu pensioneret. Hun træner nu adfærdsvanskelige hunde, særligt kamp/muskelhunde og blandinger heraf fra hele landet. Hun er kendt som lidt af en hundehvisker og dyrlægerne her i området henviser til hende når de står med hunde der skal aflives pga. adfærdsproblemer ...
Hun har selv en rotte, en dejlig blandingshund og en gravhund og ellers altid alle mulige forskellige hunde som bliver passet.
Sidst Kia skulle passes var der en dejlig Sct. Bernardvaps på 10 mdr. en lille beaglehvalp og en lille JTR som Kia legede med :o)
Der kommer hunde fra Tyskland, Esbjerg, Hirtshals og you name it når ejerne har brug for at få trænet eller passet deres hund :o)
Hun er ret dyr i forhold til alm. kenneler men er for mig at se prisen værd.
Urenlige hunde koster mere end renlige og hanhunde mere end tæver. Hun skal vide om tæven er i løbetid da der så skal tages specielle hensyn :o)
Min hund er altid træt og glad når hun bliver hentet.
Hvis du vil have kontaktoplysninger får dem dem via PB men ellers håber jeg at I finder hvad i søger :o)
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
Jeg vil meget gerne bede om kontaktoplysningerne til hende...ss
Har prøvet at skrive en PB til dig, men ved ikke om den er nået frem.
Mvh
Trine
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 16
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
hvis i er interesserede, i en privat pasning, kan jeg stå til rådighed...
jeg er 24 år, og hjemmegående. jeg bor i et rækkehus i Lystrup ved århus og har arbejdet med Amstaff før, da min x havde opdræt
jeg kan evt kontaktes på bad_ruca@hotmail.com hvis det har interesse
Pasning af hund :-)