{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaccination, chip og ormekur til hvalp
  • #1   4. feb 2009 ca 1500 for 2 omgange vaccination og chip.

Ormekure burde opdrætter give, eftersom de skal have dem et par gange inden de bliver vænnet fra... De andre ting kan i teorien godt vente, eftersom hvalpen er dækket af moderens mælk i de første 8-12 uger...

• #2   4. feb 2009 Jeg skal afsted med min hvalp i morgen tidligt, ringede til dyrlægen i dag og fik en pris på både vacc og chip, og det blev 850,- inkl det hele.

• #3   4. feb 2009

Altså da jeg købte min hund, gik de første 1000kr til de ting smiley

og så skal hun så ha to mere,
    en her den 18 og så en mdr derefter ..

• #4   4. feb 2009 Tina & vabbe> er det for 1 gang vacc. eller begge? Og er konsultationerne så også betalt? For så tror jeg da min dyrlæge er dyr smiley mener bestemt jeg gav 1300 for et halvt år siden smiley

• #5   4. feb 2009 jeg tror jeg kom af med 600 .. men fik også mængde rebat da jeg kom med alle mine katte også.

• #6   4. feb 2009 okay..
    men er der ikk noget med at dyrelæger giver meget rabat hvis de tager hele kuldet på en gang??

• #7   4. feb 2009 det man får i rabat ved at komme med flere dyr på én gang, er konsultationen pr hund. Kan ikke lige husker priserne fra vores hunde, men vi har som regel mindst to med ad gangen og det sparer altså nogle penge i det lange løb.

• #8   4. feb 2009 ANNA G

Det er første vaccine, ja det er med det hele, da jeg spurgte om det var med alt inkl og det sagde hun ja at det var det :o)

• #10   4. feb 2009 Jeg gav ca. 2200kr. for vaccination og sundhedstjek af et kuld på 6 hvalpe, plus et pas da en af dem skulle til tyskland. For ormekur mener jeg at jeg kom af med rundt regnet 500kr. for alle de gange kuldet fik ormekur inden de kom her fra. Hvad chip koster har jeg faktisk ingen anelse om da det jo automatisk følger med i prisen når hvalpene bliver stambogsført i DKK.. :o)

• #11   4. feb 2009 Jeg ville ALDRIG købe en hund der ikke var chippet eller vaccineret. Men jeg vil da mene at dyrlæger giver rabat hvis man kommer med et helt kuld, det fik jeg.

• #12   5. feb 2009 se det er det jeg ikke forstår.. altså hvis man ikk har 3-5000 kr. hvorfor så lave hvalpe.. altså for det 1. får man jo pengene ind igen når man har solgt hvalpene.. også kan man have ro i sjælen og vide ens hvalpe har det godt og er registreret!

• #13   5. feb 2009 har lige fået vaccineret et helt kuld på 11 hvalpe vi gav 1600 for dem alle, chip giver vi samme pris som dkk pris, vores dyrelæge er meget imod man ikke vaccinerer første gang inden de forlader opdrætter så selvfølgelig gør vi det.

• #14   5. feb 2009 synes også jeg har set hvalpe som sælges uden. Det var så hvalpe uden papir. Tror det er for at spare de penge, så indkomsten er så stor som muligt. Heller ik et sted jeg ville købe fra.

• #15   5. feb 2009 Sådan et sted vil jeg aldrig købe fra !!

• #16   5. feb 2009 hej for 2,5 år fik vi 6 schæferhvalpe
    tjæk -vac 1 gang -orm kure- chip
    1 valp 1000kr
    rast 550kr pr stk
    og den 15/5 2008
    1 chihuahua hvalp
    også alle 4 ting samme pris inu 1000kr

• #17   5. feb 2009 da vi købte en chihuahua mere fik vi af sælger at hvide det var billiger i tyskland
    så det prøve vi
    22/12 2008
    tjæk-2 vac -rabisvac- hårprøve
    355kr

• #18   6. feb 2009 Jeg gave 529 kr for en vaccine og 150 kr for ormekur ,så tror det er meget forskelligt hvad det koster,det nemmeste er at ringe til sit lokale dyrehospital og spørger om priserne.:)

• #19   29. jan 2010 Det er vigtigt at hvalpe har ormekur og vaccine inden de flytter.

MEN! en chip! det er noget som opdrætter kommer til at betale skat af. fordi dyrlægerne indberetter det videre til skat.

og pt er skat MEGET ude med riven efter opdrætter.(betaler skat af hvalpens pris og ikek af cghiop..
    For så snart skat evd at en ejer lige har fået chippet3-6 hvalpe kan de godt regne den ud.

Derfor sælges nogle hvalpe uden chip.

• Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #20   6. mar 2011 Hvad er prisen for den 3. hvalpe vaccine? Ved i det?
    De 2 første har hvalpen fået og chip.

• Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #21   6. mar 2011 Og skal de have specille vacciner hvis man skal til f.eks bornholm? Eller kan de klare sig med dem vi bruger i Danmark, når man jo skal igennem sverige. Håber meget på svar.

Vh

Kommentér på:
vaccination, chip og ormekur til hvalp

Annonce