{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

HD eller andet {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har været til test/træning hos vibeke reese i dag og hun sagde Blackie muligvis kunne have smerter, det har jeg så ikke selv lagt mærke til, men nu vil jeg vide det, men hvordan gør man det ?? hun sagde det muligvis var betændelse i lænden i ryksøjlen fordi Blackie ikke ville have at man trykkede på ham der. Er der nogen der ved noget og det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HD eller andet
  • #1   29. jan 2009 skal lige siges at både mig og mine børn nemt kan røre ham over lænden uden problem

• #3   29. jan 2009 jeg syntes du skulle få ham røngenfotograferet.....han kan sagtens have ondt uden du bemærker det....det kunne også stamme fra dengang hvor han havde brækket benet...nogle spændninger måske af en art....

• #4   29. jan 2009 jeg har lige talt med min dyrlæge og han sagde at når der ikke er tegn på smerter får man heller ikke taget røgtenbilleder af ham. Men hvad gør hunden som tegn ?? og det er ikke for at spare penge for det koster kun 1800 kr at få de røntenbilleder og jeg giver 700 kr i timen for træning

• #5   29. jan 2009 susi det er også rigtig, men du ved hvor tit jeg er ude ved dyrlægen og jeg har været der siden hans ben kom til skade i august. Men nu ringer jeg og får en tid, for bare tanken om han har ondt

• #6   29. jan 2009 Gitte...ja de kan da prøve at mærke på ham og se om de får samme reaktion, som hun gjorde......Emma har jo en C hofte og hun har aldrig haltet eller vist tegn på smerter....vi opdagede det kun fordi hun blev røngenfotograferet i forbindelse med en kraftig forstoppelse og så bad jeg dem tjekke hofterne også....og det var så forklaringen på hendes forstoppelse. Hun havde holdt sig p.g.a at det gjorde ondt at sidde i skide stilling, men havde ikke vist tegn på smerter.

Kommentér på:
HD eller andet

Annonce